lestat85 Napisano 3 Marzec 2012 Share Napisano 3 Marzec 2012 Witam, otóż zrobiłem sobie secik assetów low poly do małego projektu który robię w wolnym czasie w Unity, wszystkie modele są na jednej scenie. I tu pojawia się pytanie. Aby gra nie musiała dla każdego obiektu wczytywać nowej tekstury wpadłem na pomysł aby stworzyć wspólny UV-set dla wszystkich. Pytanie jak to zrobić tak aby modele miały wspólną uv-kę a jednocześnie zachowały indywidualność i nie był ze sobą na trwałe mergowane? @edit BTW wie ktoś czy jest możliwość dodania normalki i speculara to terenu w unity? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 3 Marzec 2012 Share Napisano 3 Marzec 2012 Jak zmapujesz wszystko razem a potem zwyczajnie zdetachujesz wszystkie elementy to będzie działało normalnie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lestat85 Napisano 3 Marzec 2012 Autor Share Napisano 3 Marzec 2012 proste jak konstrukcja cepa... dzięki Lucek! najciemniej pod latarnią. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się