Napisano 3 Marzec 201213 l Witam, otóż zrobiłem sobie secik assetów low poly do małego projektu który robię w wolnym czasie w Unity, wszystkie modele są na jednej scenie. I tu pojawia się pytanie. Aby gra nie musiała dla każdego obiektu wczytywać nowej tekstury wpadłem na pomysł aby stworzyć wspólny UV-set dla wszystkich. Pytanie jak to zrobić tak aby modele miały wspólną uv-kę a jednocześnie zachowały indywidualność i nie był ze sobą na trwałe mergowane? @edit BTW wie ktoś czy jest możliwość dodania normalki i speculara to terenu w unity?
Napisano 3 Marzec 201213 l Jak zmapujesz wszystko razem a potem zwyczajnie zdetachujesz wszystkie elementy to będzie działało normalnie.
Napisano 3 Marzec 201213 l Autor proste jak konstrukcja cepa... dzięki Lucek! najciemniej pod latarnią. :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto