xhub87 Napisano 4 Marzec 2012 Share Napisano 4 Marzec 2012 A więc mój problem polega na tym, iż potrzebuję białe, piaskowane (matowe) szkło pod vray. Odwzorowuję lampkę na biurko, udało mi się już co nie co opanować maxa i to mój pierwszy tak dokładny model ale stoję w miejscu bo nie mam pojęcia jak takie szkieło zrobić lub skąd pobrać. No i jeszcze takie małe pytanko. Który parametr odpowiada za skupianie się światła za szkłem, np. za kulą? Za zainteresowanie z góry dziękuję ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob Napisano 4 Marzec 2012 Share Napisano 4 Marzec 2012 http://www.spot3d.com/vray/help/200R1/examples_material.htm#refraction_glossiness Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dynamico Napisano 4 Marzec 2012 Share Napisano 4 Marzec 2012 Poeksperymentuj z refraction glossiness i samplingiem. refraction na 0,6- 0,65 daje już małą przeźroczystość. Sampling 8 to szkło mocno "ziarniste". No i oczywiście diffuse biały kolor. Niestety tak uzyskiwane szkło wydłuża czas renderingu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xhub87 Napisano 5 Marzec 2012 Autor Share Napisano 5 Marzec 2012 Dzięki koledzy, myślę że teraz już sobie poradzę ;) PZDR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się