Napisano 4 Marzec 201213 l A więc mój problem polega na tym, iż potrzebuję białe, piaskowane (matowe) szkło pod vray. Odwzorowuję lampkę na biurko, udało mi się już co nie co opanować maxa i to mój pierwszy tak dokładny model ale stoję w miejscu bo nie mam pojęcia jak takie szkieło zrobić lub skąd pobrać. No i jeszcze takie małe pytanko. Który parametr odpowiada za skupianie się światła za szkłem, np. za kulą? Za zainteresowanie z góry dziękuję ;)
Napisano 4 Marzec 201213 l http://www.spot3d.com/vray/help/200R1/examples_material.htm#refraction_glossiness
Napisano 4 Marzec 201213 l Poeksperymentuj z refraction glossiness i samplingiem. refraction na 0,6- 0,65 daje już małą przeźroczystość. Sampling 8 to szkło mocno "ziarniste". No i oczywiście diffuse biały kolor. Niestety tak uzyskiwane szkło wydłuża czas renderingu.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto