Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

A więc mój problem polega na tym, iż potrzebuję białe, piaskowane (matowe) szkło pod vray. Odwzorowuję lampkę na biurko, udało mi się już co nie co opanować maxa i to mój pierwszy tak dokładny model ale stoję w miejscu bo nie mam pojęcia jak takie szkieło zrobić lub skąd pobrać.

No i jeszcze takie małe pytanko. Który parametr odpowiada za skupianie się światła za szkłem, np. za kulą?

 

Za zainteresowanie z góry dziękuję ;)

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Poeksperymentuj z refraction glossiness i samplingiem. refraction na 0,6- 0,65 daje już małą przeźroczystość. Sampling 8 to szkło mocno "ziarniste". No i oczywiście diffuse biały kolor.

Niestety tak uzyskiwane szkło wydłuża czas renderingu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności