makej Napisano 12 Marzec 2012 Napisano 12 Marzec 2012 mam problem z połączeniem bipeta z body Jak klikam opcję pick a potem initialize to wyskakuje mi błąd i zamyka mi program. Czy jest jakiś tutek co rozwiązuje taki problem albo polski tutek jak połączyć body z bipetem Dzięki Pozdrawiam
Shogun 3D Napisano 12 Marzec 2012 Napisano 12 Marzec 2012 Biped, a nie bipet - to raz. Do przypinania kości do modelu służy modyfikator skin lub physique (polecam skina). Poczytaj sobie o tym w helpie maxowym (f1)
makej Napisano 12 Marzec 2012 Autor Napisano 12 Marzec 2012 (edytowane) faktycznie wpisałem źle ,tak biped. a więc tak po całym dniu prób i błędów i klikania efekt jest taki Jak postawie bipeda w tym samym miejscu co body, tak normalnie bez korekcji i dam initialize czyli łączenie przez physique to ten drań działa, lecz jak go ładnie "dorobię" do body to wyskakuje błąd i wywala mi program. Zrobiłem też test i postawiłem bipeda obok zrobiłem mu małe przeróbki i wtedy >Pick I dlatego pisze bo tego nie rozumiem, jaka jest różnica . dlaczego on nie działa jak jest dopasowany do body. Nie sprawdzałem tej drugiej opcji łączenia jeszcze, bo na physique znalazłem fajnego tutka. Facet jasno stawia kroki A czy mógłbyś jakie to opcje łączenia przez modyfikator skin, gdzie o tym piszą w helpie bo ja znalazłem lecz tylko przez Attach To Node czyli tak jak ja robię :) pozdrawiam i dzięki za fatygę Edytowane 12 Marzec 2012 przez makej
mookie Napisano 17 Marzec 2012 Napisano 17 Marzec 2012 Troszeczkę nie na temat, ale czy CAT generuje lepsze rigi od Bipeda? Jeśli tak to pod jakim względem?
Shogun 3D Napisano 18 Marzec 2012 Napisano 18 Marzec 2012 Może niekoniecznie lepsze, ale ma inny interfejs i jest znacznie bardziej intuicyjny.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się