Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

mam problem z połączeniem bipeta z body

Jak klikam opcję pick a potem initialize to wyskakuje mi błąd i zamyka mi program.

Czy jest jakiś tutek co rozwiązuje taki problem albo polski tutek jak połączyć body z bipetem

 

Dzięki Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 986
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Biped, a nie bipet - to raz.

 

Do przypinania kości do modelu służy modyfikator skin lub physique (polecam skina). Poczytaj sobie o tym w helpie maxowym (f1)

Napisano
  • Autor

faktycznie wpisałem źle ,tak biped.

a więc tak po całym dniu prób i błędów i klikania efekt jest taki

Jak postawie bipeda w tym samym miejscu co body, tak normalnie bez korekcji i dam initialize czyli łączenie przez physique

to ten drań działa, lecz jak go ładnie "dorobię" do body to wyskakuje błąd i wywala mi program.

Zrobiłem też test i postawiłem bipeda obok zrobiłem mu małe przeróbki i wtedy >Pick

I dlatego pisze bo tego nie rozumiem, jaka jest różnica . dlaczego on nie działa jak jest dopasowany do body.

Nie sprawdzałem tej drugiej opcji łączenia jeszcze, bo na physique znalazłem fajnego tutka.

Facet jasno stawia kroki

A czy mógłbyś jakie to opcje łączenia przez modyfikator skin, gdzie o tym piszą w helpie bo ja znalazłem lecz tylko przez Attach To Node czyli tak jak ja robię :)

 

pozdrawiam i dzięki za fatygę

Edytowane przez makej

Napisano

Troszeczkę nie na temat, ale czy CAT generuje lepsze rigi od Bipeda? Jeśli tak to pod jakim względem?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności