Napisano 12 Marzec 201213 l mam problem z połączeniem bipeta z body Jak klikam opcję pick a potem initialize to wyskakuje mi błąd i zamyka mi program. Czy jest jakiś tutek co rozwiązuje taki problem albo polski tutek jak połączyć body z bipetem Dzięki Pozdrawiam
Napisano 12 Marzec 201213 l Biped, a nie bipet - to raz. Do przypinania kości do modelu służy modyfikator skin lub physique (polecam skina). Poczytaj sobie o tym w helpie maxowym (f1)
Napisano 12 Marzec 201213 l Autor faktycznie wpisałem źle ,tak biped. a więc tak po całym dniu prób i błędów i klikania efekt jest taki Jak postawie bipeda w tym samym miejscu co body, tak normalnie bez korekcji i dam initialize czyli łączenie przez physique to ten drań działa, lecz jak go ładnie "dorobię" do body to wyskakuje błąd i wywala mi program. Zrobiłem też test i postawiłem bipeda obok zrobiłem mu małe przeróbki i wtedy >Pick I dlatego pisze bo tego nie rozumiem, jaka jest różnica . dlaczego on nie działa jak jest dopasowany do body. Nie sprawdzałem tej drugiej opcji łączenia jeszcze, bo na physique znalazłem fajnego tutka. Facet jasno stawia kroki A czy mógłbyś jakie to opcje łączenia przez modyfikator skin, gdzie o tym piszą w helpie bo ja znalazłem lecz tylko przez Attach To Node czyli tak jak ja robię :) pozdrawiam i dzięki za fatygę Edytowane 12 Marzec 201213 l przez makej
Napisano 17 Marzec 201213 l Troszeczkę nie na temat, ale czy CAT generuje lepsze rigi od Bipeda? Jeśli tak to pod jakim względem?
Napisano 18 Marzec 201213 l Może niekoniecznie lepsze, ale ma inny interfejs i jest znacznie bardziej intuicyjny.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto