Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam :)

Mam pewien problem z narzędziem Wrap w maya. Mianowicie chcę jakiegoś tam "komercyjnego" riga ubrać w swoje ubranko. Wymodelowałem je i dodałem do riga za pomocą deformera wrap, ale niestety źle działa, bo jak ruszam kośćmi to są błędy w odkształceniu siatki. Jest jakaś możliwość edytowania wpływu tej siatki? tak jak narzędzie "Edit Influence" przy skinowaniu?

 

A może znacie jakieś inne rozwiązania "ubierania" gotowego już riga? :)

 

59197754.jpg

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

a nie ma jakiejś bardziej przyjaznej metody? coś nie bardzo mi to działa :) trochę jest ograniczone to narzędzie wrap :/

Edytowane przez xrs

Napisano
  • Autor

ok znalazłem swój błąd - po prostu dolną część ciała miałem oddzieloną od szyi (która stanowi jeden element razem z głową) i dlatego deformacja ubrania (kołnierza) nie przylegała odpowiednio do tej szyi. No cóż.. całe życie się człowiek uczy.. na błędach :)

 

swoją drogą tak z ciekawości.. w jaki sposób można zrobić obiekt (w moim przypadku ubranie) które będzie przylegało za pomocą deformacji wrap do kilku innych obiektów? teraz po prostu połączyłem sobie szyję z resztą ciała i działa, ale może być sytuacja, w której takiej możliwości mieć nie będę..

Napisano
swoją drogą tak z ciekawości.. w jaki sposób można zrobić obiekt (w moim przypadku ubranie) które będzie przylegało za pomocą deformacji wrap do kilku innych obiektów? teraz po prostu połączyłem sobie szyję z resztą ciała i działa, ale może być sytuacja, w której takiej możliwości mieć nie będę..

 

Jeżeli wszystkie obiekty są poly to zawsze możesz je połączyć w całość, bo czemu nie ?

Spróbowałbym też przyskinować ubrania do szkieletu i skopiować wagi z ciała - wtedy możesz podmalowac wagi i robić przeróżne korekty (blendshape, influence, lattice...).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.