Skocz do zawartości

Texturowanie, zlewanie kolorów, Unwarp UWV.


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Majewa
Napisano

Witam.

Jestem nowy na forum, nie wiem czy zamieściłem to w odpowiednim dziale... Jeżeli nie, proszę o przeniesienie. Chcę dodać do mojego modelu (SKINA SAMP'a) opaskę na rękę... A dokładniej to texture rękawa właśnie z taką opaską. Chcę ją jakoś ładnie ułożyć... a przez ten czerwony kolor podczas zaznaczenia, wszystko się zlewa i nie widzę prawie niczego na tej opasce.

Chodzi o to, że gdy texturuje wszystko śmiga. Aby użyć "Unwarp UWV" Muszę zaznaczyć dany obiekt "W tym wypadku ręka" no i gdy zaznaczam, ręka zaznacza się na czerwono. Uruchamiam "Unwarp UWV". Dodam, że opaska jest czerwona, więc działając na czerwonym "podświetleniu" nic nie widać, tak jak na SS'ie... Co mogę zrobić? Problem widać na ssie

Liczę na waszą pomoc, tylko to mi zostało. Pozdrawiam serdecznie.

1781064615.png

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Jakoś ciężko mi zrozumieć o co tu chodzi. Może dlatego, że dopiero co wstałem. Jak nie widzisz opaski na ręku, to może po prostu na czas mapowania zmień jej kolor. Ewentualnie możesz wejść w Customize->customize user interface, wejść w zakładkę "colors" z listy Elements wybierz Geometry i zmień kolor "Subselection" wtedy zaznaczane elementy będą miały kolor jaki chcesz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności