Jump to content

Texturowanie, zlewanie kolorów, Unwarp UWV.


Majewa

Recommended Posts

Witam.

Jestem nowy na forum, nie wiem czy zamieściłem to w odpowiednim dziale... Jeżeli nie, proszę o przeniesienie. Chcę dodać do mojego modelu (SKINA SAMP'a) opaskę na rękę... A dokładniej to texture rękawa właśnie z taką opaską. Chcę ją jakoś ładnie ułożyć... a przez ten czerwony kolor podczas zaznaczenia, wszystko się zlewa i nie widzę prawie niczego na tej opasce.

Chodzi o to, że gdy texturuje wszystko śmiga. Aby użyć "Unwarp UWV" Muszę zaznaczyć dany obiekt "W tym wypadku ręka" no i gdy zaznaczam, ręka zaznacza się na czerwono. Uruchamiam "Unwarp UWV". Dodam, że opaska jest czerwona, więc działając na czerwonym "podświetleniu" nic nie widać, tak jak na SS'ie... Co mogę zrobić? Problem widać na ssie

Liczę na waszą pomoc, tylko to mi zostało. Pozdrawiam serdecznie.

1781064615.png

Link to comment
Share on other sites

Jakoś ciężko mi zrozumieć o co tu chodzi. Może dlatego, że dopiero co wstałem. Jak nie widzisz opaski na ręku, to może po prostu na czas mapowania zmień jej kolor. Ewentualnie możesz wejść w Customize->customize user interface, wejść w zakładkę "colors" z listy Elements wybierz Geometry i zmień kolor "Subselection" wtedy zaznaczane elementy będą miały kolor jaki chcesz.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy