Jump to content

Rozpustelnik

Members
  • Content Count

    130
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

53 Excellent

About Rozpustelnik

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Warszawa / Białystok

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Macie jakieś patenty, żeby loop z symulowaną tkaniną był "bezszwowy" dla zdefiniowanego walk-cycle?
  2. Być może to kwestia monitora, ale czerń kanapy jest za czarna - głównie na elemencie wysuniętym w stronę kamery.
  3. No właśnie. Może to jest klucz. "U nas taniej niż u konkurencji" 🙂
  4. Oczywiście wszystko jest na YT, ale czasem szlag mnie trafia, kiedy tutorial trwa godzinę, a sedno można zawrzeć w trzech minutach. Za starych, dobrych czasów, tutoriale na forum biły YT na głowę: kilka screenshot'ów, opis bez zbędnego pier...nia. Tego mi brakuje. Dodatkowo - mogła by być to wiedza bardzo specjalistyczna, chociaż nie wiem czy ktoś chciałby się nią dzielić za free. Tak, jak to padło już na forum - starzy użytkownicy to już wyjadacze i na forum bywają chyba jeszcze siłą rozpędu i nostalgii, a nowych użytkowników trudno przyciągnąć, bo to pewnie już inny rodzaj pracy i myślenia (YT, FB, inne media). Na dodatek narzędzia stają się coraz lepsze i szybsze. Teraz nie kombinuje się z Mental Rayem i dziesiątkami parametrów, czekając z wypiekami na bucketowe odsłanianie renderu. Dlatego myślę, że oprócz samego aspektu grafiki, animacji itp., krok w stronę otoczki (aspekty prawne, finansowe, how-to) głównego tematu, byłby krokiem w dobrą stronę.
  5. Rozpustelnik

    Death Stranding (CGI)

    Troszkę ciemne, ale klimat jest. Jak zrobiony jest pierwszy plan? Full geo?
  6. Poświęć na to więcej czasu, bo widać potencjał tej sceny. Ładna HDRka jako tło i źródło światła, lepsze materiały, tekstury większej rozdzielczości, trochę brudu i detali i będzie ładnie.
  7. Stawiam na to: "1) Denoising can improve images which are noisy only to a certain degree. In case of extremely noisy images, denoising will not be able to help, and the result will be splotchy or full of artifacts."
  8. Do jakiego poziomu szumu renderujesz przed denoisem i jak duży denoise dajesz na koniec?
  9. Jakiego typu masz denoising?
  10. Coś jesteście niedoinformowani, panowie: https://fstormrender.ru/fstorm-1-2-5/ (na samym końcu)
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy