Jump to content

Rozpustelnik

Members
  • Content Count

    122
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

49 Excellent

About Rozpustelnik

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Warszawa / Białystok

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Rozpustelnik

    Death Stranding (CGI)

    Troszkę ciemne, ale klimat jest. Jak zrobiony jest pierwszy plan? Full geo?
  2. Poświęć na to więcej czasu, bo widać potencjał tej sceny. Ładna HDRka jako tło i źródło światła, lepsze materiały, tekstury większej rozdzielczości, trochę brudu i detali i będzie ładnie.
  3. Stawiam na to: "1) Denoising can improve images which are noisy only to a certain degree. In case of extremely noisy images, denoising will not be able to help, and the result will be splotchy or full of artifacts."
  4. Do jakiego poziomu szumu renderujesz przed denoisem i jak duży denoise dajesz na koniec?
  5. Jakiego typu masz denoising?
  6. Coś jesteście niedoinformowani, panowie: https://fstormrender.ru/fstorm-1-2-5/ (na samym końcu)
  7. Ale jak to "EVERYTHING"? Bardzo pozamiatane, gratulacje :)
  8. Bardzo ciekawe szkice i ładne zastosowanie kolorów.
  9. Gratulacje ukończenia iście kosmicznej, bo pięcioletniej roboty! :)
  10. Rozumiem że tylko na podłodze ma być cień? Zduplikuj sobie plane'a podłogi i na to nałóż shadowcatchera. W ustawieniach shadera dajesz enviro na czarny, alpha mode na "for compositing" i zrobione. Samą podłogę, otoczenie itd. dajesz jako invisible to camera lub jakkolwiek ją wyłączasz z widoczności podczas renderu.
  11. Tu jest sposób, ale sam nie próbowałem: Chodzi o shader shadowcatcher.
  12. "Bez młota to nie robota" :) Przyczepię się tylko do tego (wiem że to koncept i fantasy), ale jedno uderzenie tego młotka i trzonek leci w drzazgi, raczej mało praktyczne.
  13. Jeśli to Corona i chcesz później używać sekwencji klatek z obiektem "wklejanym" w inne tło, to: - odhacz fizyczne tło (plane, poly, cokolwiek tam masz) jako visible to camera, - w direct visibility override w ogólnych ustawieniach renderu daj czarny (dla ładnej alfy), - sekwencje zapisuj do png z włączoną przezroczystością (alfą)
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy