blisza Napisano 19 Marzec 2012 Share Napisano 19 Marzec 2012 Nie spotkałam się wcześniej z takim problemem, zamieszczam printscreen. Model został zrobiony w revicie, wyeksportowałam go i wrzuciłam do 3ds maxa. Pojawiły się takie błędy jak ten który zamieszczam niewiem z czego wynika, ponieważ nie ma żadnych edgów czy vertexów które mogłyby spowodować obrócenie zaznaczenia obiektu.. Przez ten błąd nie mogę poprawnie nałożyć tekstury.. Czy wie ktoś o co tu chodzi? http://www.sendspace.com/file/6wj7qe Wydaje mi się, że przez to tekstura jest źle zmapowana, mimo że użyłam uv map poprawnie. -> http://speedy.sh/pJuA8/2.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blisza Napisano 19 Marzec 2012 Autor Share Napisano 19 Marzec 2012 W viewporcie tekstura wygląda na poprawnie nałożoną jednak po przerenderowaniu pojawia się błąd (2.jpeg - powyzej) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shogun 3D Napisano 19 Marzec 2012 Share Napisano 19 Marzec 2012 wrzuć te obrazki uzywając na przykład imageshack.us, ok? A co do Revita, to podejrzewam, że to chodzi o normale, jak zresztą ze wszystkimi softami architektoniczno inżynieryjnymi, które dbają o to, by linia była równo, a nie po której stronie ma być jakaś normalna... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ajgor Napisano 20 Marzec 2012 Share Napisano 20 Marzec 2012 Wyraźnie widać, że normalne są poodwracane do środka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się