blisza Posted March 19, 2012 Posted March 19, 2012 Nie spotkałam się wcześniej z takim problemem, zamieszczam printscreen. Model został zrobiony w revicie, wyeksportowałam go i wrzuciłam do 3ds maxa. Pojawiły się takie błędy jak ten który zamieszczam niewiem z czego wynika, ponieważ nie ma żadnych edgów czy vertexów które mogłyby spowodować obrócenie zaznaczenia obiektu.. Przez ten błąd nie mogę poprawnie nałożyć tekstury.. Czy wie ktoś o co tu chodzi? http://www.sendspace.com/file/6wj7qe Wydaje mi się, że przez to tekstura jest źle zmapowana, mimo że użyłam uv map poprawnie. -> http://speedy.sh/pJuA8/2.jpg
blisza Posted March 19, 2012 Author Posted March 19, 2012 W viewporcie tekstura wygląda na poprawnie nałożoną jednak po przerenderowaniu pojawia się błąd (2.jpeg - powyzej)
Shogun 3D Posted March 19, 2012 Posted March 19, 2012 wrzuć te obrazki uzywając na przykład imageshack.us, ok? A co do Revita, to podejrzewam, że to chodzi o normale, jak zresztą ze wszystkimi softami architektoniczno inżynieryjnymi, które dbają o to, by linia była równo, a nie po której stronie ma być jakaś normalna...
Ajgor Posted March 20, 2012 Posted March 20, 2012 Wyraźnie widać, że normalne są poodwracane do środka.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now