Jump to content

Błąd przy zaznaczeniu obiektu, bounding box?


Recommended Posts

Posted

Nie spotkałam się wcześniej z takim problemem, zamieszczam printscreen. Model został zrobiony w revicie, wyeksportowałam go i wrzuciłam do 3ds maxa. Pojawiły się takie błędy jak ten który zamieszczam niewiem z czego wynika, ponieważ nie ma żadnych edgów czy vertexów które mogłyby spowodować obrócenie zaznaczenia obiektu.. Przez ten błąd nie mogę poprawnie nałożyć tekstury.. Czy wie ktoś o co tu chodzi?

 

 

6wj7qe

http://www.sendspace.com/file/6wj7qe

 

 

Wydaje mi się, że przez to tekstura jest źle zmapowana, mimo że użyłam uv map poprawnie.

 

-> 2.jpg

http://speedy.sh/pJuA8/2.jpg

  • Replies 3
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted

wrzuć te obrazki uzywając na przykład imageshack.us, ok?

A co do Revita, to podejrzewam, że to chodzi o normale, jak zresztą ze wszystkimi softami architektoniczno inżynieryjnymi, które dbają o to, by linia była równo, a nie po której stronie ma być jakaś normalna...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy