Skocz do zawartości

Błąd przy zaznaczeniu obiektu, bounding box?


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Nie spotkałam się wcześniej z takim problemem, zamieszczam printscreen. Model został zrobiony w revicie, wyeksportowałam go i wrzuciłam do 3ds maxa. Pojawiły się takie błędy jak ten który zamieszczam niewiem z czego wynika, ponieważ nie ma żadnych edgów czy vertexów które mogłyby spowodować obrócenie zaznaczenia obiektu.. Przez ten błąd nie mogę poprawnie nałożyć tekstury.. Czy wie ktoś o co tu chodzi?

 

 

6wj7qe

http://www.sendspace.com/file/6wj7qe

 

 

Wydaje mi się, że przez to tekstura jest źle zmapowana, mimo że użyłam uv map poprawnie.

 

-> 2.jpg

http://speedy.sh/pJuA8/2.jpg

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

wrzuć te obrazki uzywając na przykład imageshack.us, ok?

A co do Revita, to podejrzewam, że to chodzi o normale, jak zresztą ze wszystkimi softami architektoniczno inżynieryjnymi, które dbają o to, by linia była równo, a nie po której stronie ma być jakaś normalna...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności