makej Napisano 19 Marzec 2012 Napisano 19 Marzec 2012 (edytowane) mam pytanie zrobiłem animację bipeda jako gitarzystę i teraz dołożyłem gitarę po przez link , podlinkowałem gitarę do części "brzucha" bipeda i gitara ładnie z nim chodzi tylko teraz czy jest sposób aby zrobić tak aby ręka szła za ruchem gryfu gitary aby ją do gryfu przyczepić. I pytanie drugie przy okazji . jak przenieś skopiować klatki z kluczami czy ruchami zwał jak zwał na inna pozycję aby się powtarzały ruchy w identycznych parametrach Edytowane 19 Marzec 2012 przez makej
Pawelkos Napisano 19 Marzec 2012 Napisano 19 Marzec 2012 Jesli chodzi o drugie pytanie, to zaznaczasz klucz ktory chcesz skopiowac na timelinie i sziftem przeciagasz do klatki do ktorej chcesz go skopiowac, a co do pierwszego pytania to powiem ci tylko tyle ze sie da ale jak to juz nie pamietam :]
makej Napisano 20 Marzec 2012 Autor Napisano 20 Marzec 2012 no te linkowanie to ważniejsza sprawa bo chciałem to zapętlić rozumiem że stałego elementu nie da się prawdopodobnie podlinkować do dwóch obiektów bo na logikę to za którym by miał sie poruszać ale biped jest elastyczny i tak jak ja potrzebuje zapętlić to gitara podlinkowana do brzucha i cała gitara ładnie chodzi lecz ręka do gryfu i jest pętla gitara za brzuchem a ręka za gitarą
Shogun 3D Napisano 20 Marzec 2012 Napisano 20 Marzec 2012 Może to trochę na około i pewnie jest inna metoda, ale spróbuj najpierw zrobić animację gitary przypiętej do brzucha, następnie do tej gitary podlinkuj dummy i zapisz jego trajektorię ruchu kluczami. Teraz od linkuj gitarę od brzucha i dummy od gitary, i z kolei gitarę podlinkuj do dummy, który prawidłowo, na własnych kluczach odwzoruje ruch gitary przy brzuchu. Wówczas spokojnie podlinkujesz rękę do gryfu i unikniesz pętli.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się