Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

mam pytanie zrobiłem animację bipeda jako gitarzystę i teraz dołożyłem gitarę po przez link , podlinkowałem gitarę do części "brzucha" bipeda i gitara ładnie z nim chodzi tylko teraz czy jest sposób aby zrobić tak aby ręka szła za ruchem gryfu gitary

aby ją do gryfu przyczepić.

 

I pytanie drugie przy okazji . jak przenieś skopiować klatki z kluczami czy ruchami zwał jak zwał

na inna pozycję aby się powtarzały ruchy w identycznych parametrach

Edited by makej
  • Replies 3
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted

Jesli chodzi o drugie pytanie, to zaznaczasz klucz ktory chcesz skopiowac na timelinie i sziftem przeciagasz do klatki do ktorej chcesz go skopiowac, a co do pierwszego pytania to powiem ci tylko tyle ze sie da ale jak to juz nie pamietam :]

Posted

no te linkowanie to ważniejsza sprawa bo chciałem to zapętlić

rozumiem że stałego elementu nie da się prawdopodobnie podlinkować do dwóch obiektów

bo na logikę to za którym by miał sie poruszać ale biped jest elastyczny

i tak jak ja potrzebuje zapętlić to gitara podlinkowana do brzucha i cała gitara ładnie chodzi lecz ręka do gryfu

i jest pętla gitara za brzuchem a ręka za gitarą

Posted

Może to trochę na około i pewnie jest inna metoda, ale spróbuj najpierw zrobić animację gitary przypiętej do brzucha, następnie do tej gitary podlinkuj dummy i zapisz jego trajektorię ruchu kluczami. Teraz od linkuj gitarę od brzucha i dummy od gitary, i z kolei gitarę podlinkuj do dummy, który prawidłowo, na własnych kluczach odwzoruje ruch gitary przy brzuchu. Wówczas spokojnie podlinkujesz rękę do gryfu i unikniesz pętli.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy