Skocz do zawartości

"Szycie" ubran, ktore poddaja sie prawom fizyki w 3ds max 2012 ?


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Uzywam 3ds max 2012 i modeluje postac, ktora jest na razie golasem, takie tam cwiczenie anatomii.

Ogolnie, celem jest postac starego czlowieka w ubraniu oczywiscie. Spodnie na kant, pasek, buty, koszula flanelowa, pulower...

Wiem, ze mozna to wymodelowac razem, ale nie wiem jak poradze sobie ze skinowaniem postaci z ciuchami, a chce ja pozniej animowac. Jestem poczatkujacym i do tej pory animowalem tylko orke i dinozaura.

Czytalem, ze w 3ds max 2012 nie ma silnika fizyki.

Bede szukal cos na ten temat poznym wieczorem, ale jak mozecie sie wypowiedziec na ten temat, to bardzo prosze.

 

Czy mozna to zrobic w 3ds max 2012 ?

- "uszyc" ciuchy

- nadac im odpowiednie wlasciwosci (rodzaj materialu: sztywny, miekki, ciezki, lekki)

-spowodowac, ze ubior poddaje sie prawom fizyki i uklada sie na postaci, "jak w rzeczywistosci" (takze podczas animowania)

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Odpal maxa, wciśnij f1 i w zakładce index wklep "cloth". No i nie wiem, gdzie usłyszałeś, że w maxie nie ma fizyki. Zawsze była, tyle, że w maxie 2012 zmienił się silnik z Havoka na Physixa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności