Jump to content

"Szycie" ubran, ktore poddaja sie prawom fizyki w 3ds max 2012 ?


Krzychu78

Recommended Posts

Witam

Uzywam 3ds max 2012 i modeluje postac, ktora jest na razie golasem, takie tam cwiczenie anatomii.

Ogolnie, celem jest postac starego czlowieka w ubraniu oczywiscie. Spodnie na kant, pasek, buty, koszula flanelowa, pulower...

Wiem, ze mozna to wymodelowac razem, ale nie wiem jak poradze sobie ze skinowaniem postaci z ciuchami, a chce ja pozniej animowac. Jestem poczatkujacym i do tej pory animowalem tylko orke i dinozaura.

Czytalem, ze w 3ds max 2012 nie ma silnika fizyki.

Bede szukal cos na ten temat poznym wieczorem, ale jak mozecie sie wypowiedziec na ten temat, to bardzo prosze.

 

Czy mozna to zrobic w 3ds max 2012 ?

- "uszyc" ciuchy

- nadac im odpowiednie wlasciwosci (rodzaj materialu: sztywny, miekki, ciezki, lekki)

-spowodowac, ze ubior poddaje sie prawom fizyki i uklada sie na postaci, "jak w rzeczywistosci" (takze podczas animowania)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy