Jump to content

Featured Replies

Posted

Witam

Uzywam 3ds max 2012 i modeluje postac, ktora jest na razie golasem, takie tam cwiczenie anatomii.

Ogolnie, celem jest postac starego czlowieka w ubraniu oczywiscie. Spodnie na kant, pasek, buty, koszula flanelowa, pulower...

Wiem, ze mozna to wymodelowac razem, ale nie wiem jak poradze sobie ze skinowaniem postaci z ciuchami, a chce ja pozniej animowac. Jestem poczatkujacym i do tej pory animowalem tylko orke i dinozaura.

Czytalem, ze w 3ds max 2012 nie ma silnika fizyki.

Bede szukal cos na ten temat poznym wieczorem, ale jak mozecie sie wypowiedziec na ten temat, to bardzo prosze.

 

Czy mozna to zrobic w 3ds max 2012 ?

- "uszyc" ciuchy

- nadac im odpowiednie wlasciwosci (rodzaj materialu: sztywny, miekki, ciezki, lekki)

-spowodowac, ze ubior poddaje sie prawom fizyki i uklada sie na postaci, "jak w rzeczywistosci" (takze podczas animowania)

  • Replies 2
  • Views 814
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Odpal maxa, wciśnij f1 i w zakładce index wklep "cloth". No i nie wiem, gdzie usłyszałeś, że w maxie nie ma fizyki. Zawsze była, tyle, że w maxie 2012 zmienił się silnik z Havoka na Physixa.

Jest jeszcze taki program marvelous designer - możesz się nim zainteresować.

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy