Posted March 20, 201213 yr Witam Uzywam 3ds max 2012 i modeluje postac, ktora jest na razie golasem, takie tam cwiczenie anatomii. Ogolnie, celem jest postac starego czlowieka w ubraniu oczywiscie. Spodnie na kant, pasek, buty, koszula flanelowa, pulower... Wiem, ze mozna to wymodelowac razem, ale nie wiem jak poradze sobie ze skinowaniem postaci z ciuchami, a chce ja pozniej animowac. Jestem poczatkujacym i do tej pory animowalem tylko orke i dinozaura. Czytalem, ze w 3ds max 2012 nie ma silnika fizyki. Bede szukal cos na ten temat poznym wieczorem, ale jak mozecie sie wypowiedziec na ten temat, to bardzo prosze. Czy mozna to zrobic w 3ds max 2012 ? - "uszyc" ciuchy - nadac im odpowiednie wlasciwosci (rodzaj materialu: sztywny, miekki, ciezki, lekki) -spowodowac, ze ubior poddaje sie prawom fizyki i uklada sie na postaci, "jak w rzeczywistosci" (takze podczas animowania)
March 20, 201213 yr Odpal maxa, wciśnij f1 i w zakładce index wklep "cloth". No i nie wiem, gdzie usłyszałeś, że w maxie nie ma fizyki. Zawsze była, tyle, że w maxie 2012 zmienił się silnik z Havoka na Physixa.
Create an account or sign in to comment