Krzychu78 Napisano 20 Marzec 2012 Napisano 20 Marzec 2012 Witam Uzywam 3ds max 2012 i modeluje postac, ktora jest na razie golasem, takie tam cwiczenie anatomii. Ogolnie, celem jest postac starego czlowieka w ubraniu oczywiscie. Spodnie na kant, pasek, buty, koszula flanelowa, pulower... Wiem, ze mozna to wymodelowac razem, ale nie wiem jak poradze sobie ze skinowaniem postaci z ciuchami, a chce ja pozniej animowac. Jestem poczatkujacym i do tej pory animowalem tylko orke i dinozaura. Czytalem, ze w 3ds max 2012 nie ma silnika fizyki. Bede szukal cos na ten temat poznym wieczorem, ale jak mozecie sie wypowiedziec na ten temat, to bardzo prosze. Czy mozna to zrobic w 3ds max 2012 ? - "uszyc" ciuchy - nadac im odpowiednie wlasciwosci (rodzaj materialu: sztywny, miekki, ciezki, lekki) -spowodowac, ze ubior poddaje sie prawom fizyki i uklada sie na postaci, "jak w rzeczywistosci" (takze podczas animowania)
Shogun 3D Napisano 20 Marzec 2012 Napisano 20 Marzec 2012 Odpal maxa, wciśnij f1 i w zakładce index wklep "cloth". No i nie wiem, gdzie usłyszałeś, że w maxie nie ma fizyki. Zawsze była, tyle, że w maxie 2012 zmienił się silnik z Havoka na Physixa.
Lucek Napisano 20 Marzec 2012 Napisano 20 Marzec 2012 Jest jeszcze taki program marvelous designer - możesz się nim zainteresować.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się