Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Docelowo model ma być w trzech wersjach, to jest najniżej poligonowa- +/- 1100 trójkątów. Główny problem to połączenia kończyn z tułowiem- miś ma stawać na tylne łapy i uderzać przednimi a to oznacza spore rozciągnięcie tekstur. Pożyjemy- zobaczymy.

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Trochę się boję tych przednich- niby powinny być pazury ale z drugiej strony na czymś stać musi- stąd taka cudaczna geometria. Zobaczymy jak wyjdzie z teksturami- w najgorszym razie przyjdzie robić go jeszcze raz.

Napisano

Też mam miśka zrobionego wiec troche posiedziałem nad zdjęciami. Mam zastrzeżenia do zarysu uda jest niewłasciwy (za prosty)."Kolana i łokacie" są żle skonstruowane, bedzie sie zweżała noga w czasie zgieć (błąd ten miałem w starym wilku, animki na stronie jeszcze są więc mozna zobaczyć o co mi chodzi).Przednie kończyny za bardzo się zwężają i coś nie tak z ich kształtem. Łap nie moge sobie wyobrazić jak na razie, bedzie txt to wtedy się zobaczy. Nie wiem jaki gatunek niedziwedzia robiłeś z łba wyglada na gryzli ale posture ma brunatnego.

Jak 1100 poli to jest najmniej poligonowa wersja to sobie nie moge wyobrazić tej ostatniej (najczęściej siatki się zmniejsza/zwiekasza o 1/3 poligonów) 3300 na niedzwiedzia?? Jak zwykle to jest obiekt zamówiony, nie wiesz do czego może?? I jeszcze jedno pytanie czy zleceniodawcy nie mają nic przeciwko temu że pokazujesz defakto część ich projektu (o ile sprzedajesz prawa autorskie)?? Pozdrawiam i czekam na txt, wreszcie ktoś robi realne zwierzaki.

Napisano

@ Raven- wielkie dzięki za rady co do anatomii- naprawdę bardzo pomogły. Pierwsze i najważniejsze- nigdy nie pokazuję modeli bez zgody zleceniodawców. Etyka, panie, zawodowa. Tu akurat zamawiającemu wręcz zależało na tym żeby jak najczęściej go pokazywać- dzięki temu ma darmową korektę i sam nie musi przesadnie dokładnie pilnować. Co do gatunku- nie wiem jak by to powiedzieć ale według niektórych (http://www.bearbiology.com/brdesc.html) grizzly i niedźwiedź brunatny to jedno i to samo ale jak powiesz że co innego- kłócić się nie będę. Klient uznał że to samo więc ... no cóż... mówiąc szczerze ja też myślałem że to dwa podgatunki czy coś w tym stylu ale z ludźmi którzy mnie karmią mogę się kłócić tylko do pewnego momentu :)

Ostatnia wersja (najwyższa) ma mieć 3000 poly. Pewnie gdybym odrobinę przekroczył to nikt mi głowy nie urwie ale... Obiekt zamówiony do jednej z gier "w polowanie"- może stąd taką wagę przykładają do dokładności modeli zwierząt. Tytułu finalnego nie podano, ma być trzecią z serii- nie grywam w takie więc trudno mi wyłapać co to.

 

@ Kris_R- mam nadzieję... ale i tak się boję :)

Napisano

Sorki za te niedzwiedzie, żle sie wyraziłem gryzli to podgatunek niedzwiedzia brunatnego wystepujacego w Ameryce Północnej, znacząco się rózni od "wersji" europejskiej (brak polskiej nazwy i dlatego nieporozumienie wynikło). Myślałem że łatwiej będzie zrozumieć o jakie niedzwiedzie mi chodziło.

Napisano

Tył chyba faktycznie do poprawy.

Nie wiem czemu, ale tylne łapy przywodzą mi na myśl Kubusia Puchatka :)

Co do rozjeżdzania się tekstur, tego raczej nie da się uniknąć :( , ale można ograniczać, o czym napewno doskonale wiesz.

Napisano

Wiesz... jak chodzi o animację to jestem niewiele powyżej poziomu standardowego lamera. Model przygotować- jak najbardziej, zarigować- no problem, zanimować- no chance. Szczęściem w branży jest wąska specjalizacja bo bym nie wyżył ;)

Napisano

Tekstura monochromatyczna, futro składa się z różnych odcieni koloru, tutaj mam wrażenie że jest użyty tylko jeden odcień brązu. Brak zarysowań samej geometrii miśka (mimo że jest futro mięśnie je cieniują). Udo za chude w stosunku do tylnej łapy i wygięte w odwrotną stronę. Pysk wydaje mi się za szczurzy, wyeksponowałbym bokobrody. W paru miejscach wydaje mi się ze jest żle zmapowany i się txt rozciąga, ale mogę się mylić. Przydałoby śię popracować jeszcze nad nim, ale w dobrą stronę idziecie. Pozdrawiam

Napisano

hmmm zęby strasznie żółte ??? po oteksturowaniu wylazły jeszcze bardziej błedy w budowie łap szczególnie te przednie wyglądają jak połamane ...no i lusterko na brzuchu .. moze nie bedzie widać ... przypuszczam ze na grzbiecie też ... ale pierwsze wrażenie pozytywne ...

Napisano

Tak wygląda tekstura po poprawieniu. Co do anatomii- sorry ale tym razem się nie zgadzam- na szkielecie wyraźnie widać jak biegną kości i imho są dobre. Może za świeżo jestem po robieniu modelu i brak mi dystansu a po jakimś czasie zobaczę- w każdym razie jeśli chodzi o tą wersję to nieodwołalnie jest to koniec- mówiąc najbrutalniej nie ma więcej czasu- klient czeka. Dziękuję wszystkim za pomoc- naprawdę bardzo się przydała, zwłaszcza Ravena- mam nadzieję na podobną korektę przy następnych zwierzakach :).

Napisano

512x512 bo to najniższa rozdzielczość :( Co więcej klientowi tak się spodobała w tej rozdzielczości że zrezygnował z 1024. To sie nazywa samemu sobie w zupę napluć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności