Napisano 24 Marzec 201213 l Neutoshima - ZABÓJCA Lekko opancerzony, mobilny zabójca. Eliminuje z zaskoczenia, w mgnieniu oka ewakuuje się z miejsca zbrodni. Aby spowolnić ewentualny pościg używa granatów dymnych i gazu łzawiącego. miniaturka do sondy hi-res: http://img593.imageshack.us/img593/9398/neuroshima001mnniejsze.jpg Edytowane 31 Marzec 201212 l przez Jacek Kuna
Napisano 26 Marzec 201213 l Siemka Jacek. Podoba mi się to jak budujesz ten pancerz. Że jest konsekwentny, nic sie nie gubi, wszystko jest czarno na białym. Jego struktura też jest fajna. Musi być w ostatecznej formie więcej detalu jednak bo jest jak na moje oko na razie zbyt geometryczny. Złamał bym go jeszcze jakimiś mniejszymi elementami, blachami etc. Można by też więcej powiedzieć jakbyś powiedział co to za postać, bo ciężko na razie wykminić.
Napisano 26 Marzec 201213 l Zrobiłem Ci taki szybki over. Parę prostych oklepanych zabiegów żeby poprawić czytelność i łatwość odbioru konceptu. Takie rzeczy teoretycznie można by i było zrobić na sam koniec, ale jak od początku łapiesz bryłę postaci i jej środek wizualnej ciężkości to nawet sie łatwiej konceptuję moim zdaniem.
Napisano 27 Marzec 201213 l Autor Siema Grzesiek! Dzięki za odpowiedź, sugestie i over! W neuroshimę nigdy nie grałem, ale zrobiłem mały research, żeby mniej więcej zorientować się co i jak. Wymyśliłem sobie, że moja postać będzie lekko uzbrojonym zabójcą. Jego działanie polegać by miało na szybkiej eliminacji pojedynczych celów. Pancerz ma chronić przede wszystkim klatkę piersiową. Ponieważ zaprojektowany został z myślą o mobilności noszącego, daje niewielką ochronę przed kulami większego kalibru, praktycznie nie chroniąc np. przed granatami. Uciekając z miejsca zdarzenia używa granatów dymnych, oraz gazu łzawiącego - stąd też ta maska. Stroni od walki z większymi przeciwnikami. Uzbrojenie ma stanowić jedynie średniej mocy pistolet, oraz nóż przywieszany do dolnej części pleców (poziomo). Jeśli chodzi o Twoje posty Grzesiek, to owszem, pancerz wymaga jeszcze sporo myślenia. Chcę, aby ewidentnie widać było, że postać nosząca go może zachować większość nieskrępowanych ruchów (schylać się i wyginać na boki). Mam problem z pośladkami, na razie nie wykombinowałem żadnego pancerza co by nie wyglądał jak majty:] Być może nie będzie potrzebował, skoro ma chronić tylko najważniejsze organy wewnętrzne. Myślę ze "coś za coś" w tego typu grach to pożądana rzecz. Nie chcę stworzyć postaci bad-ass'a, któremu nic nie straszne:] Po południu wrzucę kolejny up, raz jeszcze dzięki za odpowiedź!
Napisano 27 Marzec 201213 l Autor Wrzucam szybką podmalówkę pleców. Przód będzie do zmiany - będzie bardziej "opływowy". Pzdr.
Napisano 27 Marzec 201213 l Autor I kolejny mały up. Przedni pancerz dostosuję do tyłu. Jak zawsze wszelkie uwagi mile widziane. Pozdrawiam
Napisano 29 Marzec 201213 l Autor Nastąpiły pewne zmiany. Walczę z walorem, ze światłem, a jutro pozbędę się może brzuchola. Komentarze i krytyka jak zawsze mile widziane. Pozdr.
Napisano 30 Marzec 201213 l mam wrażenie że za bardzo wgryzasz się w szczegóły a to jeszcze nie ten etap masz np. wylizany pancerz na plecach, a łapki i nogi gołe proponuję zatem byś najpierw pobieżnie określił całościowo jak będzie wyglądała postać a potem wgryzał się w szczegóły bo jak przejdziesz do rąk to się okaże że pancerz ci nie pasuje ( plecki wyglądają już ok :)) ...ale to tylko moje zdanie ;)
Napisano 31 Marzec 201212 l Autor Niestety nie udało mi się wyrobić z porządnym dokończeniem konceptu. Trochę źle się za to zabrałem. Następnym razem mam nadzieję pracować "po kolei". Pozdro i dzięki za zainteresowanie!:] p.s. I jeszcze małe pytanie: Rozumiem, że osoby biorące udział w Chc, wstrzymują się od głosu?
Napisano 31 Marzec 201212 l nie no też mogą, byle nie na siebie, ale i tak nie wiem czy da sie to sprawdzić ;P