Jacek Kuna Napisano 24 Marzec 2012 Share Napisano 24 Marzec 2012 (edytowane) Neutoshima - ZABÓJCA Lekko opancerzony, mobilny zabójca. Eliminuje z zaskoczenia, w mgnieniu oka ewakuuje się z miejsca zbrodni. Aby spowolnić ewentualny pościg używa granatów dymnych i gazu łzawiącego. miniaturka do sondy hi-res: http://img593.imageshack.us/img593/9398/neuroshima001mnniejsze.jpg Edytowane 31 Marzec 2012 przez Jacek Kuna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacek Kuna Napisano 25 Marzec 2012 Autor Share Napisano 25 Marzec 2012 Pierwszy up. Jutro wrzucę postępy. Pzdr Shot at 2012-03-24[/img] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacek Kuna Napisano 26 Marzec 2012 Autor Share Napisano 26 Marzec 2012 Bardzo proszę o uwagi i sugestie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GrzegorzPrzybys Napisano 26 Marzec 2012 Share Napisano 26 Marzec 2012 Siemka Jacek. Podoba mi się to jak budujesz ten pancerz. Że jest konsekwentny, nic sie nie gubi, wszystko jest czarno na białym. Jego struktura też jest fajna. Musi być w ostatecznej formie więcej detalu jednak bo jest jak na moje oko na razie zbyt geometryczny. Złamał bym go jeszcze jakimiś mniejszymi elementami, blachami etc. Można by też więcej powiedzieć jakbyś powiedział co to za postać, bo ciężko na razie wykminić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GrzegorzPrzybys Napisano 26 Marzec 2012 Share Napisano 26 Marzec 2012 Zrobiłem Ci taki szybki over. Parę prostych oklepanych zabiegów żeby poprawić czytelność i łatwość odbioru konceptu. Takie rzeczy teoretycznie można by i było zrobić na sam koniec, ale jak od początku łapiesz bryłę postaci i jej środek wizualnej ciężkości to nawet sie łatwiej konceptuję moim zdaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacek Kuna Napisano 27 Marzec 2012 Autor Share Napisano 27 Marzec 2012 Siema Grzesiek! Dzięki za odpowiedź, sugestie i over! W neuroshimę nigdy nie grałem, ale zrobiłem mały research, żeby mniej więcej zorientować się co i jak. Wymyśliłem sobie, że moja postać będzie lekko uzbrojonym zabójcą. Jego działanie polegać by miało na szybkiej eliminacji pojedynczych celów. Pancerz ma chronić przede wszystkim klatkę piersiową. Ponieważ zaprojektowany został z myślą o mobilności noszącego, daje niewielką ochronę przed kulami większego kalibru, praktycznie nie chroniąc np. przed granatami. Uciekając z miejsca zdarzenia używa granatów dymnych, oraz gazu łzawiącego - stąd też ta maska. Stroni od walki z większymi przeciwnikami. Uzbrojenie ma stanowić jedynie średniej mocy pistolet, oraz nóż przywieszany do dolnej części pleców (poziomo). Jeśli chodzi o Twoje posty Grzesiek, to owszem, pancerz wymaga jeszcze sporo myślenia. Chcę, aby ewidentnie widać było, że postać nosząca go może zachować większość nieskrępowanych ruchów (schylać się i wyginać na boki). Mam problem z pośladkami, na razie nie wykombinowałem żadnego pancerza co by nie wyglądał jak majty:] Być może nie będzie potrzebował, skoro ma chronić tylko najważniejsze organy wewnętrzne. Myślę ze "coś za coś" w tego typu grach to pożądana rzecz. Nie chcę stworzyć postaci bad-ass'a, któremu nic nie straszne:] Po południu wrzucę kolejny up, raz jeszcze dzięki za odpowiedź! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacek Kuna Napisano 27 Marzec 2012 Autor Share Napisano 27 Marzec 2012 Wrzucam szybką podmalówkę pleców. Przód będzie do zmiany - będzie bardziej "opływowy". Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacek Kuna Napisano 27 Marzec 2012 Autor Share Napisano 27 Marzec 2012 I kolejny mały up. Przedni pancerz dostosuję do tyłu. Jak zawsze wszelkie uwagi mile widziane. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacek Kuna Napisano 29 Marzec 2012 Autor Share Napisano 29 Marzec 2012 Nastąpiły pewne zmiany. Walczę z walorem, ze światłem, a jutro pozbędę się może brzuchola. Komentarze i krytyka jak zawsze mile widziane. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lulek Napisano 30 Marzec 2012 Share Napisano 30 Marzec 2012 mam wrażenie że za bardzo wgryzasz się w szczegóły a to jeszcze nie ten etap masz np. wylizany pancerz na plecach, a łapki i nogi gołe proponuję zatem byś najpierw pobieżnie określił całościowo jak będzie wyglądała postać a potem wgryzał się w szczegóły bo jak przejdziesz do rąk to się okaże że pancerz ci nie pasuje ( plecki wyglądają już ok :)) ...ale to tylko moje zdanie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacek Kuna Napisano 30 Marzec 2012 Autor Share Napisano 30 Marzec 2012 Jest dokładnie tak jak mówisz. Staram się z tym walczyć. Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GrzegorzPrzybys Napisano 30 Marzec 2012 Share Napisano 30 Marzec 2012 Tak, plecy wyglądają już baardzo ok. Czym prędzej brać się za resztę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacek Kuna Napisano 31 Marzec 2012 Autor Share Napisano 31 Marzec 2012 Niestety nie udało mi się wyrobić z porządnym dokończeniem konceptu. Trochę źle się za to zabrałem. Następnym razem mam nadzieję pracować "po kolei". Pozdro i dzięki za zainteresowanie!:] p.s. I jeszcze małe pytanie: Rozumiem, że osoby biorące udział w Chc, wstrzymują się od głosu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rotcore Napisano 31 Marzec 2012 Share Napisano 31 Marzec 2012 nie no też mogą, byle nie na siebie, ale i tak nie wiem czy da sie to sprawdzić ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi