Napisano 25 Marzec 201213 l Mam pytanie odnośnie wizualizacji wnętrz. Jestem obecnie w technikum informatycznym o specjalizacji grafika komputerowa i w tym kierunku chciałbym się rozwijać. Zafascynowała mnie grafika 3d a szczególnie wizualizacje budynków, ruchu drogowego, wnętrz i chciałbym nauczyć się wykonywać takie rzeczy. Mam kilka pytań: 1) Żeby wykonać wizualizacje np. osiedla to potrzebuje planów od architekta w 2d i przekształcić to w 3d i firma zlecająca daje mi taki projekt, tak? Czy potrzebuje jakiś specjalnych umiejętności z zawodu architekta, aby przekształcić plan 2d od architekta w wizualizacje 3d, powiedzmy nawet nie osiedla a takiego basenu - http://www.domwtajlandii.pl/media/basen.jpg 2) Czy każdy przedmiot muszę sam modelować np. do stworzenia wizualizacji osiedla? 3) Czy większość architektów ma swoich pracowników lub sami wykonują wizualizacje. Czy może większość zleca ? Edytowane 25 Marzec 201213 l przez campbe2