Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

jeszcze raz

chciałbym nałożyć napis na element sam napis

jak szukam po google to albo robią napis 3d albo teksture na cału polygon

Mnie interesuje zrobienie napisu np na drzwiach samochodu w taki sposób aby nie zmienić koloru lakieru

kombinowałem ale photoshop przenosi mi biały podkład choć napis jest zrobiony na przeźroczystej warstwie pomimo że daję indywidual layer

Jak daję moją bitmapę to napis jest ale reszta drzwi też zmienia kolor

pozdrawiam i dzięki

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

mnie chodziło o standardowy maxowy blend, a nie vrayowy

 

makej albo Cię nie rozumiem, albo coś mieszasz

 

w blend material

do material 1 dajesz materiał lakieru np. czerwony

do material 2 dajesz jakiś materiał np. koloru zielonego

do mask wrzucasz np. jpg (biały napis "SUPER" na czarnym tle)

 

wrzucasz to np na plane i masz czerwony plane z zielonym napisem SUPER

 

nie o to Ci chodzi?

Napisano (edytowane)

Tak to co napisałeś jest jak najbardziej ok. tylko w przypadku jak pod napisem użyjemy idealnie czarnego podkładu i napis w jednym kolorze, jeśli przy napisie zaistnieje inny kolor lub

czerń nie jest idealna to np drzwi samochodu czyli materiał 1 zmieniają odcień

 

 

no a jak mam jakiś gotowy napis zrobiony w Photoshopie składający się z kilku kolorów , akurat piszemy

typowo o literach bo tak jest w temacie, ale zadałem pytanie takie nie ograniczając się do możliwości sytuacji,

Tzn.. Napis tak lecz nie koniecznie , np w photoshopie wyciągam sobie twarz ze zdjęcia i chciałbym rzucić np na drzwi czy maską samochodu czy też w jakieś miejsce, np zrobić logo na samolocie.

chodzi o to że jak wrzucam to coś napis logo itp to mi się zmienia kolor całego modelu .

Albo kilka elementów graficznych wrzucić np na samolot auto czy jaki kolwiek inny element,

A jeśli płaczczyzna na którą chcę dać napis to np zdjęcie i chciałbym napisać pod nim imię to nie mogę użyć jednego koloru jako bazę bo bazą jest zdjęcie, nie wiem może się nie umiemy dogadać ale i tak dzięki za fatygę

Edytowane przez makej
Napisano

jak chcesz wrzucić np głowę na maskę samochodu to w ps musisz przygotować dwa jpgi, jeden np. wycięta głowa na białym tle, a drugi czarno biały, biały kolor musi pasować do konturów głowy, bo tam, gdzie jest biały, będzie widoczna głowa. no i później w blendzie do materiału 1 wrzucasz sobie kolor maski samochodu, do materiału 2 do diffuse color wrzucasz kolorową głowę, a do maski wrzucasz czarno białą maskę

Napisano
Zaraz... Blend material jest Vrayowy, ale nie napisałeś w czym renderujesz.

 

cos ci sie pokićkało :) Blend jest zwykly, VrayBlend jest vrayowy.

Napisano

odświeżam pytanie i dodaje nowe dlaczego tak się robi że polygone są a są niewidzialne przedstawiam ujęcie widok z góry i z dołu

pokroiłem mój model na setki elementów dużo czasu mi zeszło przy tym ale chciałbym to rozwiązać dlaczego tak jest aby w przyszłości przy nadawaniu tekstury nie było bugów czy błędówgrad.jpg[/img]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności