Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam,

Mój problemik polega na tym, że tracę cały specular po imporcie obiektu z powrotem z uv lauot'a. Obiekt się robi nie przyjemnie kanciasty.Czy coś źle importuje? Kto pomoże?

 

z góry dziekuję[ATTACH=CONFIG]85404[/ATTACH]

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

[ATTACH=CONFIG]85405[/ATTACH]Już wpadłem na pomysł co z tym zrobić. Należy wybrać obiekt zepsuty z uv layout ale z dobrymi uvysami --->potem ten nie tknięty w mayce.Następnie go mesh--->transfer atributes--->tam zaznaczamy jak na załączniku . I w ten sposób gdy zajrzymy do uv editor, mamy piękne uvysy z uv layaout'a na naszym pierwotnym modelu,włala:-)

 

ps:kiedyś urzywałem sławnej trójeczki ale zorientowałem sie ,że za ta trójeczka kryje się zwiększanie liczby polygonów ,więc zawsze wole zrobić sobie sub-proxy aż ładnie wygładzi i potem wycinąć sobie loopy co by zaoszczędzic na polygonach no i z doświadzczenia wiem , że co bardziej skomplikowane obiekty w TRÓJECZCE nie ładnie radzą sobie z uvysami. Także reasumując doprowadzam obiekt do wersji bez trójeczki i wtedy wszystko gładko się rozkłada...ufff .

 

Mozna by pomysleć po co rzucam tego posta skoro sam problem rozwiazałem? Warto bo zawsze ktoś inny moze się z tym głowić:-) i tak przysługujemy się ludzkości :-) pozdrawiam wszystkich pomagajacych.

Napisano

Hmm... a zmieniałeś może typy edge? Bo wygląda tak jakbyś na pierwszym obrazku miał same hard edge

Napisano
  • Autor

Zgadza się , czyli mamy drugie rozwiązanie nawet o wiele prostsze. Wchodzimy tylko w zakładki POLYGONS--->Normals---->soften edge i gotowe. brawo legomir:-)

Napisano

I tak utrudniasz wystarczy shift->ppm i tam masz po prawej stronie soften/harden edge -> no i wybierasz co pasuje... A co do sub-div proxy to już sama nazwa wskazuje, że zwiększa ono div czyli i poly zresztą taki sam efekt masz pod "2" nie oszukując się nigdy nie osiągniesz bardziej zesmoothowanego modelu bez zwiększenia poly.

Napisano
  • Autor

Tak, ale chodzi mi o to że mając już "wypalone"subdivision poprzez proxy ,mogę usunąć gęstość topologii tam gdzie jest to zbędne,zachowując całą "gładkość" jak z wciśniętą trójeczką bo wszak każdy polygon mniej to sekundy mniej w renderowaniu i ogólnie szybsze przeliczanie tudzież dlasilnika gry;-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.