Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Mam mały problem z narzędzi Collapse. Zrobiłem sobie przykładowa bryłę z wyciągniętą pochyłą ścianą oraz walec. Za pomocą narzędzia Normal Align i po wpisaniu odpowiednich wartości wyrównałem walec do pochyłej ściany tak aby podstawa walca pokrywała się z pochyłą ścianą drugiej bryły. Następnie narzędziem Collapse zespawałem oba elementy poprzez zastosowanie opcji Union . Następnie radośnie edytowałem obiekt w Editable Poly i na dzień dobry pojawił się kłopocik. Po zaznaczeniu Polygon i kliknięciu na niby zespawanych płaszczyznach okazało się dalej są traktowane jako osobne. Nie jest to wielki problem bo można usunąć niewygodne płaszczyzny i po zaznaczeniu Border zaślepić opcją Cap. Moje pytanie jest takie czy jest możliwość uniknięcia tej sytuacji po wykonaniu scalania brył jak na załączonym linku bez zabawy w usuwanie ścian i zaślepiania?

 

http://images40.fotosik.pl/1473/d3df776050b1c229.jpg

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Collapse zadzialolo jak nalezy, scalil ci dwa obiekty w jeden, a tam gdzie walec laczy sie z ta scina masz po prostu dwa n-gony. Tak zadzialal algorytm boleanowski i nic na to nie poradzisz. Po operacjach booleana czesto wlychodza jakies smieci i czasami ciezko przewidziec jak bedzie wygladal rezultat koncowy

Napisano

Zrób to ręcznie, trochę to zapewne potrwa ale myślę że efekt będzie o wiele lepszy :).

Ustaw odpowiednio walec (flipnij go), usuń poly tworzące sciany w bryle i połącz walec z bryłą "z palca".

Napisano
  • Autor

Dzięki za info. PO zespawaniu obiektów jak na rys. Wywaliłem obie nakładające się ściany. Zaznaczyłem Border w Edit. Poly i zaślepiłem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.