Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam . Przygotowuję model samochodu na konkurs i potrzebna mi pomoc przy ustawieniach parametrów materiału karoserii . Próbuję dać Car Paint i Arc &Design , ale niestety ni potrafię odwzorować realistycznie kolorów ( chodzi mi głównie o srebrny i czerwony ) .Chodzi o to , żeby model wyglądał jak najbardziej realistycznie - wszystkie te odbicia i refleksy . Czy mógłby ktoś mi coś podpowiedzieć ? Może macie jakieś dobre ustawienia ?

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

JA specem nie jestem ale musisz machanac jakas fajna HDRK. Ewentualnie utworz plaszczyzne i daj na incandancity gradient (ramp biala w czern). Podlacz sampler info po U (facing ratio).

Ewentualnie poprostu rampe z jakimis gradientami . Baw sie bez rzadnych swiatel w scenie i wylacz defaultowe oswietlenie bedzeisz widzial refleksy.

 

W maya robisz?max? bo jak max to nie patrz na sampler info bo to z maya.

Pozdrawiam.

Napisano

Żeby uzyskać w miarę ładny czerwony lakier wystarczy defoultowy arch & design, ewentualnie można zmienić siłę odbić. Ze srebrnym to już trzeba pokombinować z materiałem shellac, w jednej warstwie dajesz materiał z rozmytymi refleksami w drugim ze zwykłymi. Ale i tak najważniejsze jest ustawienie odpowiedniego oświetlenia i zapewnienia aby miało się co odbijać w karoserii(zbudowanie studio).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności