LukasDesign Napisano 4 Kwiecień 2012 Napisano 4 Kwiecień 2012 Witam . Przygotowuję model samochodu na konkurs i potrzebna mi pomoc przy ustawieniach parametrów materiału karoserii . Próbuję dać Car Paint i Arc &Design , ale niestety ni potrafię odwzorować realistycznie kolorów ( chodzi mi głównie o srebrny i czerwony ) .Chodzi o to , żeby model wyglądał jak najbardziej realistycznie - wszystkie te odbicia i refleksy . Czy mógłby ktoś mi coś podpowiedzieć ? Może macie jakieś dobre ustawienia ?
Sebazx6r Napisano 14 Kwiecień 2012 Napisano 14 Kwiecień 2012 JA specem nie jestem ale musisz machanac jakas fajna HDRK. Ewentualnie utworz plaszczyzne i daj na incandancity gradient (ramp biala w czern). Podlacz sampler info po U (facing ratio). Ewentualnie poprostu rampe z jakimis gradientami . Baw sie bez rzadnych swiatel w scenie i wylacz defaultowe oswietlenie bedzeisz widzial refleksy. W maya robisz?max? bo jak max to nie patrz na sampler info bo to z maya. Pozdrawiam.
pecet Napisano 15 Kwiecień 2012 Napisano 15 Kwiecień 2012 Żeby uzyskać w miarę ładny czerwony lakier wystarczy defoultowy arch & design, ewentualnie można zmienić siłę odbić. Ze srebrnym to już trzeba pokombinować z materiałem shellac, w jednej warstwie dajesz materiał z rozmytymi refleksami w drugim ze zwykłymi. Ale i tak najważniejsze jest ustawienie odpowiedniego oświetlenia i zapewnienia aby miało się co odbijać w karoserii(zbudowanie studio).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się