Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

Mam problem z mirror. Chcę taki obiekt obrócić w osi Z:

http://img259.imageshack.us/img259/1766/38809251.jpg

 

Obrócenie następuje, jednakże połówki nachodzą na siebie, czego chcę uniknąć:

http://img812.imageshack.us/img812/2470/70123559.jpg

 

Co mam zrobić by zmirrorować obiekt tak jak chcę (tak by oryginał i kopia przylegały do siebie)?

 

Dodam, że jeżeli wybieram obrócenie obiektu w osi Y, albo X to kopia obiektu w ogóle powstaje w różnych, dziwnych miejsach...

 

Proszę o pomoc.

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

musisz ustawić punkt według którego jest robiona symetria. Rozwiń zakładkę modyfikatora tym plusikiem i zaznacz mirror (wtedy wyświetli ci się oś symetrii) następnie przesuń tą oś niżej, najlepiej gdy użyjesz snapa do verteksów.

 

p.s.

pisałem to w przypadku modyfikatora symetry, jeżeli chodzi o mirror to tak jak w poście poniżej.

Edytowane przez ozi_ns
Napisano (edytowane)

zaznacz ten obiekt, przejdź do Hierarchy, kliknij Affect Pivot Only, włącz snapowanie do vertexów i przesuń pivot do jakiegoś vertexu na krawędzi, wyłącz Affect Pivot Only, teraz powinno się odbić ładnie :)

 

ps

pisałem to w przypadku zwykłego mirrora, jeżeli chodzi o modyfikator symmetry, to można tak, jak w poście wyżej;)

Edytowane przez jacob
  • Confused 1



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności