Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hejka, potrzebuje rady jak zmieszać 2 materiały: mam pierwszą mapę czystego betonu (unwrp channel 1) do tego brudny beton (unwrp channel 1) i maskę alpha tego brudu, zacieki itp (unwrp channel 2). I za nic nie chce mi to działać. help...:/

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zakladam ze max ?

Uzywasz Mix mapy, wkladasz beton do slotu 1, beton brudny do slotu 2, maske do slotu Mask, ustawiasz zeby kozsytala z 2 map channel i tyle.

Napisano
  • Autor

Dzięki mirach wlasnie tak zrobiłem i jest ok, nie wiem czemu wcześniej nie chciało działać (może miałem zbyt bladą mape alpha).

Napisano
  • Autor

Hejka, nie chce zaczynać nowego wątku wiec napisze tu, jest jakiś sposób by textury widziane przez kamerę pod małym kontem były bardziej wyraźne??? (np: jak kamera jest bardzo nisko nad chodnikiem, ten chodnik bardzo mi sie rozmazuje i widac tylo plamy)

Napisano

Spróbuj ustawić lepszy sampling, ewentualnie w opcjach materiału możesz zmniejszyć blur, jak to nie pomoże można próbować renderować do większych rozdziałek a później resize.

Napisano
  • Autor

Hejka, próbowałem już wcześniej już regulować bluerm zwiekszałem nawet tiling textury x5 (normalnie ma 5000x5000) i nadal nic z tego:/

Napisano
  • Autor

stormwind: jest róznica ale niewielka (niezadowalająca) nadal przy mega rozdzielczości i tilingu jest zle.

Napisano

Nie wiem w czym renderujesz ale antialiasing możesz też ustawić na jakiś wyostrzający. W vrayu np catmull-rom daje rade.

Choć szybciej na pewno będzie w szopie wyostrzyć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności