Napisano 13 Kwiecień 201212 l Hejka, potrzebuje rady jak zmieszać 2 materiały: mam pierwszą mapę czystego betonu (unwrp channel 1) do tego brudny beton (unwrp channel 1) i maskę alpha tego brudu, zacieki itp (unwrp channel 2). I za nic nie chce mi to działać. help...:/
Napisano 13 Kwiecień 201212 l zakladam ze max ? Uzywasz Mix mapy, wkladasz beton do slotu 1, beton brudny do slotu 2, maske do slotu Mask, ustawiasz zeby kozsytala z 2 map channel i tyle.
Napisano 13 Kwiecień 201212 l Autor Dzięki mirach wlasnie tak zrobiłem i jest ok, nie wiem czemu wcześniej nie chciało działać (może miałem zbyt bladą mape alpha).
Napisano 18 Kwiecień 201212 l Autor Hejka, nie chce zaczynać nowego wątku wiec napisze tu, jest jakiś sposób by textury widziane przez kamerę pod małym kontem były bardziej wyraźne??? (np: jak kamera jest bardzo nisko nad chodnikiem, ten chodnik bardzo mi sie rozmazuje i widac tylo plamy)
Napisano 18 Kwiecień 201212 l Spróbuj ustawić lepszy sampling, ewentualnie w opcjach materiału możesz zmniejszyć blur, jak to nie pomoże można próbować renderować do większych rozdziałek a później resize.
Napisano 18 Kwiecień 201212 l Autor Hejka, próbowałem już wcześniej już regulować bluerm zwiekszałem nawet tiling textury x5 (normalnie ma 5000x5000) i nadal nic z tego:/
Napisano 18 Kwiecień 201212 l w parametrach bitmapy w material editorze zmień filtering na summed area, a blur ustaw na 0.01 (czas renderu zwiększy się)
Napisano 20 Kwiecień 201212 l Autor stormwind: jest róznica ale niewielka (niezadowalająca) nadal przy mega rozdzielczości i tilingu jest zle.
Napisano 20 Kwiecień 201212 l Nie wiem w czym renderujesz ale antialiasing możesz też ustawić na jakiś wyostrzający. W vrayu np catmull-rom daje rade. Choć szybciej na pewno będzie w szopie wyostrzyć.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto