gregory Napisano 13 Kwiecień 2012 Napisano 13 Kwiecień 2012 Hejka, potrzebuje rady jak zmieszać 2 materiały: mam pierwszą mapę czystego betonu (unwrp channel 1) do tego brudny beton (unwrp channel 1) i maskę alpha tego brudu, zacieki itp (unwrp channel 2). I za nic nie chce mi to działać. help...:/
mirach Napisano 13 Kwiecień 2012 Napisano 13 Kwiecień 2012 zakladam ze max ? Uzywasz Mix mapy, wkladasz beton do slotu 1, beton brudny do slotu 2, maske do slotu Mask, ustawiasz zeby kozsytala z 2 map channel i tyle.
gregory Napisano 13 Kwiecień 2012 Autor Napisano 13 Kwiecień 2012 Dzięki mirach wlasnie tak zrobiłem i jest ok, nie wiem czemu wcześniej nie chciało działać (może miałem zbyt bladą mape alpha).
gregory Napisano 18 Kwiecień 2012 Autor Napisano 18 Kwiecień 2012 Hejka, nie chce zaczynać nowego wątku wiec napisze tu, jest jakiś sposób by textury widziane przez kamerę pod małym kontem były bardziej wyraźne??? (np: jak kamera jest bardzo nisko nad chodnikiem, ten chodnik bardzo mi sie rozmazuje i widac tylo plamy)
Lubus Napisano 18 Kwiecień 2012 Napisano 18 Kwiecień 2012 Spróbuj ustawić lepszy sampling, ewentualnie w opcjach materiału możesz zmniejszyć blur, jak to nie pomoże można próbować renderować do większych rozdziałek a później resize.
gregory Napisano 18 Kwiecień 2012 Autor Napisano 18 Kwiecień 2012 Hejka, próbowałem już wcześniej już regulować bluerm zwiekszałem nawet tiling textury x5 (normalnie ma 5000x5000) i nadal nic z tego:/
stormwind Napisano 18 Kwiecień 2012 Napisano 18 Kwiecień 2012 w parametrach bitmapy w material editorze zmień filtering na summed area, a blur ustaw na 0.01 (czas renderu zwiększy się)
gregory Napisano 20 Kwiecień 2012 Autor Napisano 20 Kwiecień 2012 stormwind: jest róznica ale niewielka (niezadowalająca) nadal przy mega rozdzielczości i tilingu jest zle.
arturprx2 Napisano 20 Kwiecień 2012 Napisano 20 Kwiecień 2012 Nie wiem w czym renderujesz ale antialiasing możesz też ustawić na jakiś wyostrzający. W vrayu np catmull-rom daje rade. Choć szybciej na pewno będzie w szopie wyostrzyć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się