Napisano 13 Kwiecień 201213 l W curve editorze można, albo po prostu prawy klawisz na klatkę i wywalić klucze dla x i y.
Napisano 13 Kwiecień 201213 l Autor To wiem ale jak zrobić żeby ich co chwilę nie wywalać. Nie ma żadnego skrótu że np zaznaczam position Z i coś wciskam i mi się tworzy?
Napisano 13 Kwiecień 201213 l Jak dla mnie to jedna z ułomności Maxa - niecierpliwie czekam na odpowiedź z rozwiązaniem :)
Napisano 16 Kwiecień 201213 l jesli jest to podstawowy controller to mozna takim prostym skrypcikiem : " rollout setkeys "setkeys" width:220 height:45 ( button btn_x_pos "pos_X" pos:[10,10] width:60 height:20 button btn_y_pos "pos_Y" pos:[80,10] width:60 height:20 button btn_z_pos "pos_Z" pos:[150,10] width:60 height:20 on btn_x_pos pressed do ( for i in selection do ( addnewkey i.pos.controller.x_position.controller currenttime ) ) on btn_y_pos pressed do ( for i in selection do ( addnewkey i.pos.controller.y_position.controller currenttime ) ) on btn_z_pos pressed do ( for i in selection do ( addnewkey i.pos.controller.z_position.controller currenttime ) ) ) createdialog setkeys " jesli sa juz jakies warstwy controllerow to nalezalo by to zmodyfikowac pod ich katem. nie znam maxscripta az tak dobrze zeby dzialalo w kazdym przypadku idealnie. mozna zamienic pos/position na rotation i bedziesz mial to samo na rotacji.
Napisano 16 Kwiecień 201213 l Obawiam się, że to nie rozwiązuje problemu. Jeśli bierzesz obiekt i w trybie animacji go przemieścisz - nadal Max postawi klucze na wszystkich 3 kanałach, a nie tylko na tym, na którym nastąpiła zmiana.
Napisano 16 Kwiecień 201213 l wiem o co ci chodzi asblaze. tez ubolewam z tego powodu, chlopaki z autodesku mogli by sie postarac i to naprawic:) mozemy jeszcze wylaczyc kluczowanie danej osi w oknie trackview. mctomciu: w trackview klikamy na pasku menu "Display" i wybieramy "Keyable Icons", obok wszystkich parametrow ktore moga byc animowane pojawia sie czerwone kluczyki. klikajac na nie mozemy zablokowac wstawianie kluczy w danej osi, no ale jednoczesnie nie przesuniemy obiektu po tej osi we viewporcie. na szczescie tylko w trybie animacji zablokowane jest przesowanie obiektow ktore maja wylaczony "kluczy". niestety zeby animowac na zmiane po roznych osiach trzeba sie naklikac co nie miara. a jak juz jest wiecej obietow to jest to syzyfowa praca.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto