Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Tak więc od jakiegoś czasu uczę się 3dsmaxa (kiedyś coś w nim robiłem, ale to były małe i brzydkie rzeczy) a wczoraj zacząłem robić mój pierwszy poważny model w 3ds max :)

Jest on raczej low-poly, ale nie ograniczałem się zbyt bardzo ponieważ będzie to najważniejszy model w moim modzie (na silniku source). Poly: 5,901

 

render13.jpgrender12f.jpg

 

Proszę o uwagi :)

Pzdr.

Edytowane przez NavarioN

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Dzięki :) Co do szprych, dałem w kole extrude i tam dam teksturkę metalu czy czegoś :)

Napisano

spoko - troche kanciaty (bak i blotniki szczegolnie)

 

daj siatke bo mam wrazenie ze gdzies ci sie to prawie 6k zgubilo.... (szprychy i radiator??)

 

pozdrawiam

f.

Napisano
  • Autor

siatkac.jpg

 

 

Proszę. Wiem, że trochę źle zrobiłem niektóre rzeczy ale to chyba błąd początkujących :) w kazdym razie jeszcze trochę ten motorek przerobię.

 

Edit: Pozbyłem się 1000 polygonów :) Teraz ma 4,932.

Edytowane przez NavarioN

Napisano

jak na pierwszy model to jest naprawde fajnie, oby tak dalej, ale zeby nie bylo za slodko, to nie pasuje mi rozlozenie siatki na calym modelu, niektore rzeczy to kanciaki a niektore midpoly...no i te radiatory to jede box by mogl byc + normalka

 

 

a, i posadz sobie na nim bipeda, zeby sprawdzic czy czlowiek by mogl na tym zasiasc dosiegajac rekoma kierownice a nogami pedaly.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności