NavarioN Napisano 17 Kwiecień 2012 Napisano 17 Kwiecień 2012 (edytowane) Tak więc od jakiegoś czasu uczę się 3dsmaxa (kiedyś coś w nim robiłem, ale to były małe i brzydkie rzeczy) a wczoraj zacząłem robić mój pierwszy poważny model w 3ds max :) Jest on raczej low-poly, ale nie ograniczałem się zbyt bardzo ponieważ będzie to najważniejszy model w moim modzie (na silniku source). Poly: 5,901 Proszę o uwagi :) Pzdr. Edytowane 18 Kwiecień 2012 przez NavarioN
Make My Day Napisano 18 Kwiecień 2012 Napisano 18 Kwiecień 2012 Czy szprychy powbijane są do opon? ;) Ogólnie podoba mi się. Fajny motocykl :).
NavarioN Napisano 18 Kwiecień 2012 Autor Napisano 18 Kwiecień 2012 Dzięki :) Co do szprych, dałem w kole extrude i tam dam teksturkę metalu czy czegoś :)
ftorek Napisano 18 Kwiecień 2012 Napisano 18 Kwiecień 2012 spoko - troche kanciaty (bak i blotniki szczegolnie) daj siatke bo mam wrazenie ze gdzies ci sie to prawie 6k zgubilo.... (szprychy i radiator??) pozdrawiam f.
NavarioN Napisano 18 Kwiecień 2012 Autor Napisano 18 Kwiecień 2012 (edytowane) Proszę. Wiem, że trochę źle zrobiłem niektóre rzeczy ale to chyba błąd początkujących :) w kazdym razie jeszcze trochę ten motorek przerobię. Edit: Pozbyłem się 1000 polygonów :) Teraz ma 4,932. Edytowane 18 Kwiecień 2012 przez NavarioN
Bruneq Napisano 18 Kwiecień 2012 Napisano 18 Kwiecień 2012 jak na pierwszy model to jest naprawde fajnie, oby tak dalej, ale zeby nie bylo za slodko, to nie pasuje mi rozlozenie siatki na calym modelu, niektore rzeczy to kanciaki a niektore midpoly...no i te radiatory to jede box by mogl byc + normalka a, i posadz sobie na nim bipeda, zeby sprawdzic czy czlowiek by mogl na tym zasiasc dosiegajac rekoma kierownice a nogami pedaly.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się