Napisano 17 Kwiecień 201212 l Tak więc od jakiegoś czasu uczę się 3dsmaxa (kiedyś coś w nim robiłem, ale to były małe i brzydkie rzeczy) a wczoraj zacząłem robić mój pierwszy poważny model w 3ds max :) Jest on raczej low-poly, ale nie ograniczałem się zbyt bardzo ponieważ będzie to najważniejszy model w moim modzie (na silniku source). Poly: 5,901 Proszę o uwagi :) Pzdr. Edytowane 18 Kwiecień 201212 l przez NavarioN
Napisano 18 Kwiecień 201212 l Czy szprychy powbijane są do opon? ;) Ogólnie podoba mi się. Fajny motocykl :).
Napisano 18 Kwiecień 201212 l Autor Dzięki :) Co do szprych, dałem w kole extrude i tam dam teksturkę metalu czy czegoś :)
Napisano 18 Kwiecień 201212 l spoko - troche kanciaty (bak i blotniki szczegolnie) daj siatke bo mam wrazenie ze gdzies ci sie to prawie 6k zgubilo.... (szprychy i radiator??) pozdrawiam f.
Napisano 18 Kwiecień 201212 l Autor Proszę. Wiem, że trochę źle zrobiłem niektóre rzeczy ale to chyba błąd początkujących :) w kazdym razie jeszcze trochę ten motorek przerobię. Edit: Pozbyłem się 1000 polygonów :) Teraz ma 4,932. Edytowane 18 Kwiecień 201212 l przez NavarioN
Napisano 18 Kwiecień 201212 l jak na pierwszy model to jest naprawde fajnie, oby tak dalej, ale zeby nie bylo za slodko, to nie pasuje mi rozlozenie siatki na calym modelu, niektore rzeczy to kanciaki a niektore midpoly...no i te radiatory to jede box by mogl byc + normalka a, i posadz sobie na nim bipeda, zeby sprawdzic czy czlowiek by mogl na tym zasiasc dosiegajac rekoma kierownice a nogami pedaly.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto