Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

liczę na pomoc w wyjaśnieniu poniższej kwestii: ( jestem o pół kroku dalej niż poziom początkujący w wizualizacjach, ale nadal niezbyt zaawansowany,warto uwzględnić )

 

a więc nakładam materiał typu brushed steel lub jakikolwiek metal na płaski Box w roli blatu kuchennego umieszczonego w mieszkaniu, (oświetlenie: w oknach VralLighty, w suficie punkty świetlne - światła fotometryczne IES z katalogu, environment VraySky)

i wszsytko wygląda ok, szkła, plastiki itp. ale metale wyglądają jak zwykły szary kolor, z widoczną texturą.

 

Domyślam się, że być może trzeba je dodatkowo oświetlić (?) ale dodanie nad nimi VrayLight albo omni wiele nie zmienia, kolor szary jest jaśniejszy, ale nadal nie ma nic wspólnego z metalem, a już na pewno nie z próbką oryginału. Materiały metalu pobrałam z vraymaterials.de

 

Co zrobić by metal, na płaskiej powierzchni, wyglądał tak realistycznie jak na próbkach?

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

material dziala poprawnie, zeby metal ciekawie wygladal musi miec co odbijac, u ciebie ma w zasadzie do dobicia tylko biel, dlatego tez tak wyglada

Napisano
  • Autor

wydaje mi się, że widoczna na pierwszym planie, noga blatu powinna odbijać to co jest po drugiej stronie pokoju a tam ma co odbijać, sofy, tv z zabudową, stolik, biurko,fotel,komputer

Napisano

Materiałowi metalu brakuje mapki specular w slocie reflect/glossines, porządnego bumpa (trudno uzyskać wygląd metalu na idealnie płaskiej powierzchni) i dirt mapy. I ewidentnie nie ma co odbijać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności