Luk Napisano 24 Kwiecień 2012 Napisano 24 Kwiecień 2012 (edytowane) Witam, postanowiłem poszerzyć swoje umiejętności graficzne o 3d, i próbuję wykonać model audi r8. W tym wątku będę zamieszczał wyniki mojej pracy. Będe wdzięczny za pomoc, jakieś wskazówki itd. Model powstawał z tutka jednak autor nie udzielił swojego głosu i posługuje się skrótami dla tego od pewnego momentu staram się robić sam. Owoc kilku godzin pracy: http://imageshack.us/f/846/modell.jpg/ I tu pojawia się mój pierwszy problem. Połączyłem cały obiekt za pomocą Collapse, i pojawiły się błędy. Z większością sobie poradziłem (Target Weld), ale nie mogę połączyć Vertexów z poniższego screena. Wie ktoś może w czym tkwi problem? http://imageshack.us/f/689/screenhl.jpg/ Edytowane 25 Kwiecień 2012 przez Luk
Smoku Napisano 24 Kwiecień 2012 Napisano 24 Kwiecień 2012 Póki co wygląda jak płachta przykrywająca R8. Pokaż siatki. O, które konkretnie werteksy Ci chodzi? O ten który jest zaznaczony na screenie? I tam są dwa lub więcej w tym miejscu? Jeśli tak to połącz je najpierw cutem, potem weld się uda(o ile to się znajduje na polygonie). Pozdro EDIT : A teraz zobaczyłem o co chodzi, tak się nie da połączyć, nie do końca Ci potrafię wytłumaczyć dlaczego, ale się nie da na bank. w blenderze tak chyba można.
Luk Napisano 24 Kwiecień 2012 Autor Napisano 24 Kwiecień 2012 To dziwne, kilka wertexów dalej udało mi się połączyć target weldem. A jest na to jakaś reguła czy coś? Jakoś to obejść się da może? http://imageshack.us/photo/my-images/542/73915243.jpg/
Smoku Napisano 24 Kwiecień 2012 Napisano 24 Kwiecień 2012 To tam za tym połączonymi werteksami nie ma już polygona?
Smoku Napisano 24 Kwiecień 2012 Napisano 24 Kwiecień 2012 Nie da się stworzyć tak(załącznik) połączonych pojedyńczych polygonów w maxie, (sprawdziłem czy aby bzdur nie gadam), da się połączyć pierwszy werteks bo to jeszcze nie tworzy połączonych polygonów, ale dalej już się nie da.
Luk Napisano 24 Kwiecień 2012 Autor Napisano 24 Kwiecień 2012 Ok, poszukam jakiegoś innego rozwiązania albo zostawię jak jest. W każdym razie dzięki Smoku za pomoc:) Postaram się niebawem pokazać coś więcej.
Vega Napisano 25 Kwiecień 2012 Napisano 25 Kwiecień 2012 Witam, proszę zmienić nazwę tematu na zgodną z regulaminem działu WIP. Nazwę tematu możesz zmienić edytując pierwszy POST. Edycja -> Wyślij (Zaawansowane).
Luk Napisano 11 Maj 2012 Autor Napisano 11 Maj 2012 Witam, Po małej przerwie postanowiłem dodać jakiegoś screena z postępem pracy. Dużo się nie zmieniło, głównie dla tego że miałem mały problem z turbosmoothem. Zapomniałem zaznaczyć opcję "Grupuj" i się wysypało, a że oczywiście nie zrobiłem kopii zapasowej trzeba było część poprawiać:) Przy okazji, może ktoś rzuci okiem na siatkę?
BLADE Napisano 11 Maj 2012 Napisano 11 Maj 2012 Z takiej siatki to ciężko coś zobaczyć. Daj siatke z przed ms i z przed scalenia stosu modyfikatorów. Mi się wydaje że jest za gęsta. I chyba masz babole na zderzaku. Przy takim zagęszczeniu chcąc zrobić cały model zajedziesz kompa.
Luk Napisano 11 Maj 2012 Autor Napisano 11 Maj 2012 Chętnie pokazałbym początkową siatkę ale obawiam się że jest to już niemożliwe:/ Scaliłem całość jako edytowalne poli i chyba ten model muszę dokończyć z takim zagęszczeniem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się