Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam,

postanowiłem poszerzyć swoje umiejętności graficzne o 3d, i próbuję wykonać model audi r8.

W tym wątku będę zamieszczał wyniki mojej pracy. Będe wdzięczny za pomoc, jakieś wskazówki itd.

Model powstawał z tutka jednak autor nie udzielił swojego głosu i posługuje się skrótami dla tego od pewnego

momentu staram się robić sam.

 

Owoc kilku godzin pracy:

http://imageshack.us/f/846/modell.jpg/

 

I tu pojawia się mój pierwszy problem.

Połączyłem cały obiekt za pomocą Collapse, i pojawiły się błędy.

Z większością sobie poradziłem (Target Weld), ale nie mogę połączyć Vertexów z poniższego screena.

Wie ktoś może w czym tkwi problem?

http://imageshack.us/f/689/screenhl.jpg/

Edytowane przez Luk

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 2,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Póki co wygląda jak płachta przykrywająca R8. Pokaż siatki. O, które konkretnie werteksy Ci chodzi? O ten który jest zaznaczony na screenie? I tam są dwa lub więcej w tym miejscu? Jeśli tak to połącz je najpierw cutem, potem weld się uda(o ile to się znajduje na polygonie).

Pozdro

 

EDIT : A teraz zobaczyłem o co chodzi, tak się nie da połączyć, nie do końca Ci potrafię wytłumaczyć dlaczego, ale się nie da na bank. w blenderze tak chyba można.

Napisano
  • Autor

Jest jest, wzdłuż nich się ciągnie.

Napisano

Nie da się stworzyć tak(załącznik) połączonych pojedyńczych polygonów w maxie, (sprawdziłem czy aby bzdur nie gadam), da się połączyć pierwszy werteks bo to jeszcze nie tworzy połączonych polygonów, ale dalej już się nie da.

Napisano
  • Autor

Ok, poszukam jakiegoś innego rozwiązania albo zostawię jak jest. W każdym razie dzięki Smoku za pomoc:)

Postaram się niebawem pokazać coś więcej.

Napisano

Witam,

proszę zmienić nazwę tematu na zgodną z regulaminem działu WIP. Nazwę tematu możesz zmienić edytując pierwszy POST. Edycja -> Wyślij (Zaawansowane).

Napisano
  • Autor

Witam,

Po małej przerwie postanowiłem dodać jakiegoś screena z postępem pracy.

Dużo się nie zmieniło, głównie dla tego że miałem mały problem z turbosmoothem. Zapomniałem zaznaczyć opcję "Grupuj" i się wysypało, a że oczywiście nie zrobiłem kopii zapasowej trzeba było część poprawiać:)

Przy okazji, może ktoś rzuci okiem na siatkę?

screen2.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

Napisano

Z takiej siatki to ciężko coś zobaczyć. Daj siatke z przed ms i z przed scalenia stosu modyfikatorów. Mi się wydaje że jest za gęsta. I chyba masz babole na zderzaku. Przy takim zagęszczeniu chcąc zrobić cały model zajedziesz kompa.

Napisano
  • Autor

Chętnie pokazałbym początkową siatkę ale obawiam się że jest to już niemożliwe:/

Scaliłem całość jako edytowalne poli i chyba ten model muszę dokończyć z takim zagęszczeniem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.