Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

3Dmax 8 - scanline renderer.

tutaj link fragmentu animacji: http://kasiawrona.com/inne/lot2c.avi

Spróbuję też umieścić jako video - nigdy tego nie próbowałem na tym forum:

http://kasiawrona.com/inne/lot2c.avi

kompresja wykonana cinepakiem wiec każdy powinien zobaczyć.

 

Chodzi mi o rwanie sie animacji (brak płynności) szczególnie widoczny przy przesuwaniu się gwiazd w tle. Sprawdzałem po kilka razy czy nie jest to efektem niezgodności ilości klatek na sekunde zadanych w 3D na timelinie oraz zadanych przy setupie kodeka - w obu przypadkach jest to 25kl/sek. Próbowałem też dawać w obu miejscach 30kl/sek - to samo. Poza tym rwanie jest widoczne już przy samym procesie renderowania w okienku podglądu. Może jeszcze dodam, że kamera jest zlinkowana z dummy, a dummy porusza się po ścieżce czyli ma kontroler pozycji Path Constraint z zaznaczonym Follow, Bank oraz Constant Velocity. Może macie pomysł co robię nie tak oraz co i jak powinienem zmienić by animacja była płynna?

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

bardzo ci to dziwnie wyglada, nie masz przypadkiem czegos ze skalą pokopanego? max przy duzej skali traci dokladnosc i moze to powoduje skakanie dummy.

Napisano

Takie cuda się dzieją jeśli masz pozycję daleko od punktu 0.0.0. a patrząc na tematykę animacji jest to możliwe.

 

Przy ekstremalnych pozycjach są błędy zaokrągleń i różnice między klatkami. zobacz czy to się będzie działo jak przesuniesz wszystko tak, żeby dummy i ścieżka były bliżej 0. Ewentualnie zmień skalę sceny

Napisano
  • Autor

Wszystkim bardzo dziękuję za pomoc - brawo cusconius! Pomimo, że ścieżka, przynajmniej w tym fragmencie który przedstawia załączony fragment animacji, wygląda gładko, właściwie to jest prawie linią prostą, to użycie refine i dodanie kilku dodatkowych węzłów na ścieżce usunęło "drganie". Takie gówienko, taka prosta rzecz, a trzeba było do tego Twojej intuicji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.