Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam,

 

dawno już nic nie wrzucałem na forum :)

Wizualizacje przedstawiają Gare de Oriente. Projekt: Santiago Calatrava. Podobnie jak City of Science, które jakiś czas temu pokazywałem wykonane w całości na podstawie zdjęć. Wizualizacje zrobione na potrzeby galerii Ultrarender.

Model i mapowanie: 3ds max,

render: Ultrarender,

postpro: ps.

Starałem się nie robić zbyt mocnej postprodukcji :)

Te dwa widoki uważam za skończone, prawdopodobnie będzie jakiś update z kolejnymi widokami (z jednej strony muszę chwilę odpocząć od tego projektu, nabrać dystansu a z drugiej jest tu jeszcze kilka miejsc, które warto byłoby pokazać)

 

 

gareautobusyfin.jpg

 

 

garepopostpr.jpg

 

 

Edit: nie zauważyłem, że pierwszy plik wrzuciłem nie ten. Xmass, Pressenter : dzięki za uwagę.

Edytowane przez KaeMS
  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Widziałem oryginały. szkoda że uR na razie ciężko czyści. Ale jak na resize, wychodzi bardzo fajnie :)

Tylko za dużo tych drobiazgowych kałuż, sztuczne to jest i kole w oczy.

Trochę mniej fajnie niż praca która dostała fronta. No cóź, całym dniami chyba trzaskasz :P

 

Do galerii uR to na pewno pasuje.

Napisano (edytowane)

Z tego co wiem to w ciągu kilku tygodni problem z czyszczeniem powinien zniknąć. Wtedy także znacząco wzrośnie prędkość renderowania, także czekam na to niecierpliwie. W sumie wszystko oryginalnie liczone w ponad 3.5k pix po szerokości przy czasie renderu około 45 minut a to jeszcze dosyć wolno jak na ten silnik. Cała scena to około 10mln poly a silnik łyka to bez zająknięcia.

Dla jasności to co piszę to moje prywatne spostrzeżenia a nie jakaś kryptoreklama.

 

Edit: Tak, jeśli nie ma wiatru to całymi dniami. Jeśli dobrze wieje a nie mam jakichś super ostrych terminów to jestem na lotnisku :)

Edytowane przez KaeMS
Napisano

Witam Marcinie,

Efektowna budowla sprawia wrażenie przyjemnej wizualizacji. Ale po krótkiej chwili widać dużo niedociągnięć. Nie znam tego silnika na którym pracujesz, ale mogę oceniać to co widzę.

Brakuje głębi, niebo odcina się. Sama konstrukcja na pewno w rzeczywistości nie jest tak czysta, a starałeś się uzyskać klimat tuż po deszczu - brak konsekwencji. Kałuże bardo nienaturalne, powtarzalność textury na asfalcie w szczególności wychodzi na pierwszym obrazku.

Ogólnie ciekawy temat, włożysz więcej pracy w ten projekt i możesz mieć coś naprawdę ciekawego w swoim portfolio. Chodź rozumiem zmęczenie tematem. To po tych latach pracy w branży mogłeś się lepiej postarać..

 

pozdrawiam

Marcin P

Napisano

Cześć Marcinie,

 

dzięki za opinię. Będę jeszcze za jakiś czas wracał do tematu i twoje uwagi na pewno się przydadzą. Po kilku dniach i innych projektach widzę, że nie tylko tekstura asfaltu wymaga przeróbki ze względu na powtarzalność.

 

Pozdro dla ciebie i waszej ekipy,

Marcin




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności