Vega Napisano 1 Maj 2012 Napisano 1 Maj 2012 Za pomocą subtool'i. http://www.google.pl/url?sa=t&source=web&cd=4&ved=0CEAQtwIwAw&url=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3Dy2NRiAVjJdw&ei=vsmfT4feO8bN4QTS2fCfAw&usg=AFQjCNGa0Cu4ONHva8JRMpXmSE2SfoJTOg&sig2=XzKdoYsQq6FOC6vcAGN4qg Wysłano z telefonu.
operonxyz Napisano 10 Maj 2012 Napisano 10 Maj 2012 Najpierw dodajesz z Subtooli za pomocą Append zwykłą Sphere 3d, Skalujesz ją odpowiednio ( Choćby Deformation >Size) i ustawiasz w trybie Move W czy też Rotate R...Wtedy dopiero jak masz jedną gałkę oczną ustawioną w oczodole jak należy używasz zplugin > Subtool maste > Mirror ...a potem Merge aby połączyć obie gałki oczne w jeden subtool > tak jest chyba najlepiej, bo masz to jako osobny niezależny subtool...choć można też prościej przy pomocy pędzla Insert Sphere, ale wtedy dodane oczy i reszta są tym samym subtoolem i przy tworzeniu powiek trzeba bawić się w maskowanie i poligrupy aby uniknąć zniekształcenia kulistego kształtu...
OMAM Napisano 18 Maj 2012 Napisano 18 Maj 2012 Taki przystępny tutorial dotyczący oczu http://www.foundation3d.com/uploads/studio/2007/12/4-12-461949.mov
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się