Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Najpierw dodajesz z Subtooli za pomocą Append zwykłą Sphere 3d, Skalujesz ją odpowiednio ( Choćby Deformation >Size) i ustawiasz w trybie Move W czy też Rotate R...Wtedy dopiero jak masz jedną gałkę oczną ustawioną w oczodole jak należy używasz zplugin > Subtool maste > Mirror ...a potem Merge aby połączyć obie gałki oczne w jeden subtool > tak jest chyba najlepiej, bo masz to jako osobny niezależny subtool...choć można też prościej przy pomocy pędzla Insert Sphere, ale wtedy dodane oczy i reszta są tym samym subtoolem i przy tworzeniu powiek trzeba bawić się w maskowanie i poligrupy aby uniknąć zniekształcenia kulistego kształtu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności