Napisano 1 Maj 201212 l Za pomocą subtool'i. http://www.google.pl/url?sa=t&source=web&cd=4&ved=0CEAQtwIwAw&url=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3Dy2NRiAVjJdw&ei=vsmfT4feO8bN4QTS2fCfAw&usg=AFQjCNGa0Cu4ONHva8JRMpXmSE2SfoJTOg&sig2=XzKdoYsQq6FOC6vcAGN4qg Wysłano z telefonu.
Napisano 10 Maj 201212 l Najpierw dodajesz z Subtooli za pomocą Append zwykłą Sphere 3d, Skalujesz ją odpowiednio ( Choćby Deformation >Size) i ustawiasz w trybie Move W czy też Rotate R...Wtedy dopiero jak masz jedną gałkę oczną ustawioną w oczodole jak należy używasz zplugin > Subtool maste > Mirror ...a potem Merge aby połączyć obie gałki oczne w jeden subtool > tak jest chyba najlepiej, bo masz to jako osobny niezależny subtool...choć można też prościej przy pomocy pędzla Insert Sphere, ale wtedy dodane oczy i reszta są tym samym subtoolem i przy tworzeniu powiek trzeba bawić się w maskowanie i poligrupy aby uniknąć zniekształcenia kulistego kształtu...
Napisano 18 Maj 201212 l Taki przystępny tutorial dotyczący oczu http://www.foundation3d.com/uploads/studio/2007/12/4-12-461949.mov
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto