Lukasz_D Napisano 1 Maj 2012 Share Napisano 1 Maj 2012 Mam pięć cylindrów i kazdy ma swoja texture, potrzebuje zrobic jeden suwak ten z krzywych - prostokat i kolo w srodku (do wszystkich cylindrow) i po poruszeniu suwaka czyli kola w prostokacie zeby zmieniac REPEAT UV od 0.250 do 1 Jest taka mozliwosc ? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
legomir Napisano 1 Maj 2012 Share Napisano 1 Maj 2012 Możesz pokazać o co Ci chodzi? Zaraz Ci napisze wtedy jak to zrobić 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukasz_D Napisano 1 Maj 2012 Autor Share Napisano 1 Maj 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
legomir Napisano 1 Maj 2012 Share Napisano 1 Maj 2012 Robisz rampa, podkładasz kolory. Robisz driven key'a do reapeat U i wysokości tego circla... Robisz key'e i zanaczasz graph editorze clamped na tangentach. Jak coś jest niezrozumiałe napisz do mnie na PW to pokaże Ci to na skype o ile jest taka możliwość. EDIT. Na circlu zrób freeze albo zfreezuj samą transelete y. Tak żeby pozycja na dole zupełnie było 0. Choć zawsze możesz też dodać dodatkowy atrybut. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 30 Maj 2012 Share Napisano 30 Maj 2012 Mozesz tez zrobic driven keys na skali textury ewentualnie zanimowac wielkosc UV. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się