Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Myślę, że możesz śmiało załatwić to mapką, ale jak chcesz koniecznie geometrią, to zrób rectangla rozmieść circle w równomiernie w nim (np. arrayem) zattachuj wszystko do edit splinea i przekonwertuj do poly

Napisano

Na większej powierzchni geometria czegoś takiego ci zarżnie scenę.

Ja bym to zrobił normalmapką+diffuse, ew. displacem.

Robisz sobie czarno białą teksturkę dziurek jako diffuse, potem jedziesz ją normalmap filtrem, ewentualnie diffuse możesz wykorzystać jako displace.

Podejrzewam że jak położysz się na ziemi i zrobisz fotkę takiego panelu - masz teksturkę w minutkę.

Nawet zniekształcenia od obiektywu nie powinno być przy ~3 m odległości i takiej małej powierzchni.

Napisano
  • Autor

dzięki

Oczywiście myślałem żeby obrazkiem zrobić te otwory ,ale chodzilo mi tez po glowie ,ze jest moze jakis magiczny sposób na ogarniecie takiej geometrii.Były próby z boolenem, pozniej też robiłem circle na arrayu i extrudowanie -tak jak Smoku piszesz- ,ale też muliło. W sumie to musze jeszcze stestować czy da rade na arrayu powielic np jeden rząd okręgów to w malutkim fragmencie calosci plytki - to wyekstrudowac i powielac juz wyciete otwory na mneijszych plytkach wlasnie. ALe cos czuje ze i tak zostane przy mapce z diffuse i normal.pzdr

Napisano

Jest jeszcze fajniejszy sposób. W materiale architectural masz slot na teksturę cutout. To działa prawie tak, jakby efekt był robiony na geometrii (rzecz jasna będzie przezierał środek materiału, bo ma on pewną grubość, ale i tak lepsze to, niż robienie tego w rzeczywistości. Jakbyś rąbnął kilka takich siatek, to ci każdego kompa zarżnie :)

Napisano

w przypadku Vraya - displacement z włączonym Water Level :

Edytowane przez mihpolak

Napisano

jak już chcesz być hardcorem i zrobić geometrię to zrób sobie jeden panel jako model a potem rozmieść jako proxy...sceny nie zabije :)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.