Skocz do zawartości

Czarne plamy zamiast płaszczyzn


Omegatester

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Zacząłem niedawno pracować 3ds'ie i niestety pojawiły się problemy, których nie potrafię rozwiązać. Szukałem w google, ale chyba nie wiem jak to określić do końca:

 

http://imageshack.us/photo/my-images...ztytuubbj.png/

 

Mianowicie, model w kilku widokach robi się taki czarny na swej płaszczyźnie. Nie wiem czy to wina programu, sprzętu czy złych ustawień. Ponadto, zauważyłem przy renderowaniu przednie ściany są przeźroczyste

 

http://imageshack.us/photo/my-images/40/przodr.png/

 

 

Z góry dzięki za pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Czy masz włączone dxsowe viewporty?

Być może to jakiś cień viewportowy który szaleje.

 

Co do drugiego - wyselekcjonuj obiekt, idź do "Display" toolbar, zaznacz "backface cull".

Zwykle max domyślnie wyświetla poligony dwustronnie - "backface cull" wyłącza ten sposób wyświetlania i nie ma niespodzianek:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności