Omegatester Napisano 8 Maj 2012 Share Napisano 8 Maj 2012 Witam! Zacząłem niedawno pracować 3ds'ie i niestety pojawiły się problemy, których nie potrafię rozwiązać. Szukałem w google, ale chyba nie wiem jak to określić do końca: http://imageshack.us/photo/my-images...ztytuubbj.png/ Mianowicie, model w kilku widokach robi się taki czarny na swej płaszczyźnie. Nie wiem czy to wina programu, sprzętu czy złych ustawień. Ponadto, zauważyłem przy renderowaniu przednie ściany są przeźroczyste http://imageshack.us/photo/my-images/40/przodr.png/ Z góry dzięki za pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shadowsexpe Napisano 9 Maj 2012 Share Napisano 9 Maj 2012 Co do drugiego przypadku to daj obiektowi modyfikator normal , moze byc tak ze jest to odpowiedż na pierwszy problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gutekfiutek Napisano 9 Maj 2012 Share Napisano 9 Maj 2012 Czy masz włączone dxsowe viewporty? Być może to jakiś cień viewportowy który szaleje. Co do drugiego - wyselekcjonuj obiekt, idź do "Display" toolbar, zaznacz "backface cull". Zwykle max domyślnie wyświetla poligony dwustronnie - "backface cull" wyłącza ten sposób wyświetlania i nie ma niespodzianek:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Omegatester Napisano 9 Maj 2012 Autor Share Napisano 9 Maj 2012 Koledze shadowsexpe'owi należy się kufel zimnego piwa :) Pomogło! Wielkie dzięki! A z tym "backface cull", to próbowałem już wcześniej, ale domyślnie jest to wyłączone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się