Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Słuchaj, jeśli chcesz używać jakiegoś smootha, to koniecznie pilnuj poprawności siatki! Czyli pilnuj żeby wszędzie były czworoboki. Musisz podzielić siateczkę niestety. I zredukuj te krawędzie, które są niepotrzebne! Np. nie wiem czy dobrze widzę, ale np. te wypukłe części piłki, te pięcio i sześcioboki mają na każdym boku po trzy niepotrzebne krawędzie! Przemyśl jak to załatwić żeby wszędzie były czworoboki :)

Edytowane przez Miłosz3ds
Napisano

Musiałeś coś źle zrobić, bo mi wyszła z tego tutka elegancka piłka. W Twoim przypadku możesz zaznaczyć te duże poligony i dać jakąś małą wartość inset przed dodaniem smootha, wtedy znikną te babole.

Napisano

Ten tutek jest tak prosty, że nie mam pojęcia co mogłem przeoczyć, albo zrobić niewłaściwie. Robiłem go nawet dwa razy, i wyszło to samo. Czasami mam wrażenie, że to mój komputer nie lubi się po prostu z maxem... ;)

 

Kolego, a skoro go zrobiłeś to czy mógłbyś pokazać jak wyglądała Twoja siatka przed dodaniem modyfikatora MeshSmooth?

Napisano

Faktycznie robiłem model źle. Przy dodaniu TurboSmooth klikałem "Isoline Display" i to było przyczyną moich problemów. Nie zdawałem sobie sprawy, że zmienia to siatkę, a nie tylko parametry wyświetlania jej. Teraz również siatka jest poprawna, ponieważ wszędzie są czworoboki.

 

Dziękuję serdecznie za udział w dyskusji i pomocne dłonie wyciągnięte w moją stronę :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności