Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Cześć wszystkim,

 

mam problem z Vray normal maps. Przygotowuje teksturę w Photoshopie, przerabiam ją filtrem Nvidia Tools -> NormalMapFilter

po czym wrzucam ją do 3d max. Tam mając materiał Vray podłaczam w slocie "diffuse" mapę jaka bedzie widoczna w renderze a do slotu "Bump" podłączam "VrayNormalMap" i tam w zakładkę "Normal" wrzucam wcześniej przygotowaną i przepuszczoną przez filter różowo-fioletową teksturę normal. Efekt przy renderingu jest taki że wszystko jest płaskie jakby nawet bump nie był położony a przecież jest. Bawiłem się zwiększając i zmniejszając jego wartość ale to nic nie zmnienia. Wrzucałem też tą teksturę w slot "Displacement" i też nic...

Dodam że wrzucam tą teksturę na ścianę budynku (nie wiem czy to ma znaczenie?)

 

 

Pomóżcie proszę. Z góry wielkie dzięki!!!

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Daj jakis screen z Material Editora i samego renderu. Normal mapa to prawie jak bump, tworzy tylko iluzje wglebien wiec jak bedziesz patrzyl z ostrego kata to nie zobaczysz zadnych uwypuklen

Napisano

no i światło tez jest ważne, żeby ja widzieć :-)

Napisano
no i światło tez jest ważne, żeby ja widzieć :-)
kolega to ostanio wprowadza mnie notorycznie w dobry chumor ;) co prawda zartem zapytam czy scianie dałes jakis modyfikator mapujacy typu uvw map lub unvrap bo wtedy tez moze ci sie nic nie pokazywac ;)
Napisano
  • Autor

chodzi o to że na budynku mam kamienie których nie dam rady wymodelować bo nie ma na to czasu a chce by wyglądały jak najbardziej realistycznie pod względem kształtu i dlatego zastosowałem VrayNormalMap bo gdzie nie czytałem to wszędzie to chwalili realistyczność. Czy może jest jakiś inny sposób?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.