Skocz do zawartości

Zachowanie kształtu obiektów przy zmianie renderera


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Modelowałem pokój z tutoriala domyslnie mając ustawiony w maxie renderer v-ray. W kolejnej lekcji z tutka okazało się ze powinienem mieć ustawiony renderer metal ray. Po zmianie rendererana z v-ray na mental ray podłoga zamieniła mi się w wode :D. Pytanie: czy jest sposób żeby podłoga pozostała podłogą nadal po zmianie renderera czy tez muszę zrobić ją od nowa?

 

Tak wyglądają zdjęcia renderingu:

http://zapodaj.net/8e5f9508e9bc5.jpg.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ogólnie to jakim renderem posługujesz nie ma znaczenia dla modeli chyba ze wsadziłes w podłoge vraydisplacementmod, zmian renderera moze miec natomiast wpływ na to czy dany materiał bedzie widziany prze renderer. Sprawdź czy na podłodze nie maszjakiegos moda dla vraya, nastepnie rzuc nania materiał od mentala albo jakis standard i zobacz czy nadal bedzies miał taki cud sprawdź takze jak masz mapowanie podłogi ustawione bo moze tu jest przyczyna takiego efektu jesli urzywałes uvw map to daj na plane lub box

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności