Napisano 19 Maj 201212 l Póki co, zaliczając się do kategorii "początkujących" proszę o pomoc. Chce wykonać wizualizację dla napiętego materiału oraz widocznych na nim dłoni. Probowałam to zrobic za pomocą NURB Surface i CV Curve on Surface, chcialabym kształt dłoni (wektory krzywej) przesunącw drugą strone (tak aby własnie dłoń opadała na rozciagniety materiał).. ale wówczas przesówa się cały "materiał wraz z narysownym na niej kształtem dłoni" Czy istnieje jakis sposob aby wektory CV Curve przypisac do CV Surface?. Moje zmagania nadal trwają, bez efektów. Czy które mógłby udzielić mi wskazówek? Załączam przykładowy obrazek, który moze lepiej tłumaczyć o co mi chodzi.[ATTACH=CONFIG]86201[/ATTACH]
Napisano 20 Maj 201212 l Masz też constrainy, mógłbyś podać też soft, bo trudno bez tego cokolwiek powiedzieć.
Napisano 20 Maj 201212 l Autor Tak, myslalam o cloth, jednak kiedy poustawiam sobie wszystkie wasciwosci zgodnie z tutorialami, materiał opadajacy zahacza tylko o kilka punktów obiektu na ktory ma całkowicie opaść... i tu ordzi się kolejny porblem.. Czy ktoś wie jak temu zapobiec?
Napisano 20 Maj 201212 l no i to tez zrobilam, za pomoca modyfikatora subdivide... Zamiast użyć modyfikatora subdivide, zrób tak: Utwórz obiekt rectangle z zakładki splines, użyj modyfikatora garment maker, a następnie ustaw odpowiednie density. Zapewni to możliwie jak najbardziej losowy rozkład trójkątów, co sprawi, że tkanina będzie wyglądała bardziej naturalnie. Następnie użyj modyfikatora cloth, dodaj rękę jako collision object i ustaw większe parametry, co sprawi, że symulacja będzie dokładniejsza i nic nie będzie ci przenikać. Bez problemu w ciągu 3 minut uzyskałem taki efekt: [ATTACH=CONFIG]86216[/ATTACH] Jak nad tym troszkę popracujesz to na pewno będzie lepiej. Myślę że tak jest najprościej.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto