Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej, czy u was na LW11 też fatalnie działa to narzędzie? tzn. podgląd jest b. wolny nawet na b. prostych obiektach na tym samym systemie i configu komputera w poprzednich ver. LW problemu nie ma.

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wygląda na to, że to na karcie Radeon HD 3850 tak jest, w pracy mam Quadro 2000 i jest w miarę choć nieco bardziej kulawo niż w poprzednich ver LW

 

ech kolejny wydatek teraz kartę pewnie trzeba będzie zmienić

Napisano

sorry nie doczytalem reszty postow :]

no niestety lw10\11 ma problem z ati moze dogadali sie po cichu z nvidia... albo sa niezdarni...

sciaganie najnowszych sterow pewnie juz prubowales.... moze wejscie w ustawienia catalista i powyłanczanie wszystkich antialiasinow buferowan itp cos pomoze....

inaczej pozostaje tylko wybrac sie do najblizszego sklepu i zakupic karte oparta na nvidii....

Napisano

Ja z radkiem z serii 3000 miałem np. beznadziejny podgląd w fiberfx modelera (lw9.6), wszystko na niebiesko i mało czytelne, i o ile pamiętam bandsaw pro w lw9.6 na tej karcie też działał słabiutko. W ogóle wyświetlanie opengl w viewporcie było jakieś skaszanione i nie wiele zdało się kombinowanie w opcjach display (wersja opengl karty była niby wystarczająca). Po przesiadce na nvidie problemy się skończyły, aczkolwiek na radku z linii 5000 i 6000 (pierwsza w stacjonarce druga w lapku) też wszystko gra. W sensie bardziej ogólnym linia radków 3000 była lekko mówiąc niezbyt udana. O ile pamiętam 3850 była wolniejszym układem od poprzedniczki 2900xt. Z układami serii 3k więcej spotykałem się w lapkach niż w stacjonarkach. Ponadto w momencie produkcji linii 3k Ati raczej kondycyjnie dobrze nie stało, bo następna seria to już AMD. Myślę zatem, że problemy leżą po stronie karty i/lub jej softu. Pamiętam też ze przy tej serii były różne "jajka" ze sterownikami i ciągłe niemiłe niespodzianki przy grach (2008-2009 r.), Czy to zostało poprawione w późniejszych wersjach sterowników - nie wiem.

Choć jestem cichym zwolennikiem radeonów, to w przypadku lw stawiam jednak na nvidię.

Gość Trueart
Napisano

Po pierwsze jakiego trybu viewportu uzywasz?

Bo niektore z trybow np. domyslny Flat shade nie zostal zoptymalizowany, i dziala z ta sama predkoscia jak Legacy OpenGL. Przelacz sie na Textured/ Textured Wired.

 

Po drugie- sprawdz w ustawieniach karty gfx czy masz wlaczone czy wylaczona opcje "Wait for vertical synchronization" albo ekwiwalent.. Wylacz

 

Sprawdz czy masz wlaczone czy wylaczone Legacy OpenGL. i czy masz Geometry Acceleration Streamed czy Buffered. Przejdz na Buffered, i wylacz Legacy OpenGL (chyba z to powoduje jakies inne problemy z ATI, co by mnie nie zdziwilo).

Napisano

w viewporcie textured/texturedwire no i weightshade przy wagach

kombinowałem w menu display, ale dziś już dokładnie nie pamiętam co było w tej starszej ati nie tak w samym viewporcie. Ale na pewno podgląd w fiber fx modelera była do bani i kombinacje w menu display nic nie pomagały, tak jakby fiberfx żył w wyświetlaniu własnym tokiem :) Być może wyświetlanie w fiber jest właśnie we flatshade o czym piszesz, ale ten dziwny niebieski jakoś mi nie pasował i do tego. Na GTX 460 oczywiście legacy OpenGL jest wyłączone bo odnosi się raczej do starszych układów, przy nowych ati też jest okey.

Gość Trueart
Napisano

Weight shade jest nieakcelerowane - ma taka sama predkosc jak Legacy OpenGL.

 

Na FFX sie nie znam.. Ale czy on nie otwiera osobnego okienka? Bo wtedy programuja w nim OpenGL zupelnie innymi metodami niz glowny viewport..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności