Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Czołem,

coś namiksowałem w viewporcie i mam taki dylemat:

1. Punkty kontrolne oznaczające vertexy są w ortographic view strasznie duże, a w perspective view nie widać ich wcale

2. Mimo tego że siatkę zamieniłem na editable poly, to linie pokazują mi jakby to była siatka editable mesh (czyli te ukośne, ale poligony są kwadratowe a nie ukośne)

3. Przy wierzchołkach te dziwne "pajączki".

 

Pomożecie?

beznazwy1gr.gif

 

EDIT:

Co raz lepiej mi idzie..

4. Nie wyświetlają mi się linie które są za przeźroczystym obiektem (jakby była włączona opcja Bakface cull - ale to nie to bo zmiana w viewport configuration nic nie daje)

5. Zniknęły mi kompletnie strzałki do manipulowania (X nic nie daje)

6. w Perspective View nie widać wcale punktów kontrolnych

 

Nie można w żaden sposób przywrócić ustawień stockowych? (reset w Customize UI nic nie daje)

Edytowane przez flamaster69
  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Okej, nie udało mi się znaleźć czym się to wszystko przełącza, ale za to mój problem rozwiązał post Ani sprzed 4 lat.

Usunąłem plik 3dsmax.ini

To tak dla potomnych, co się tak spocą jak ja i namiksują do bólu :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności