flamaster69 Napisano 24 Maj 2012 Share Napisano 24 Maj 2012 (edytowane) Czołem, coś namiksowałem w viewporcie i mam taki dylemat: 1. Punkty kontrolne oznaczające vertexy są w ortographic view strasznie duże, a w perspective view nie widać ich wcale 2. Mimo tego że siatkę zamieniłem na editable poly, to linie pokazują mi jakby to była siatka editable mesh (czyli te ukośne, ale poligony są kwadratowe a nie ukośne) 3. Przy wierzchołkach te dziwne "pajączki". Pomożecie? EDIT: Co raz lepiej mi idzie.. 4. Nie wyświetlają mi się linie które są za przeźroczystym obiektem (jakby była włączona opcja Bakface cull - ale to nie to bo zmiana w viewport configuration nic nie daje) 5. Zniknęły mi kompletnie strzałki do manipulowania (X nic nie daje) 6. w Perspective View nie widać wcale punktów kontrolnych Nie można w żaden sposób przywrócić ustawień stockowych? (reset w Customize UI nic nie daje) Edytowane 25 Maj 2012 przez flamaster69 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
flamaster69 Napisano 25 Maj 2012 Autor Share Napisano 25 Maj 2012 Okej, nie udało mi się znaleźć czym się to wszystko przełącza, ale za to mój problem rozwiązał post Ani sprzed 4 lat. Usunąłem plik 3dsmax.ini To tak dla potomnych, co się tak spocą jak ja i namiksują do bólu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się