latos Posted May 31, 2012 Share Posted May 31, 2012 Witam Mam problem z nowym maxem 2013, gdyż przy zbliżeniu kamery program mi ucina model. [ATTACH=CONFIG]86358[/ATTACH] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miłosz3ds Posted May 31, 2012 Share Posted May 31, 2012 Czołem. Chyba niestety nie ma innej opcji, przenieś się na widok Ortographic ("U"). Zastanawiałem się właśnie czy 2013 wersja tak samo się zachowuje pod tym względem :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
latos Posted May 31, 2012 Author Share Posted May 31, 2012 Szczerze Ci odradzam tą wersję. Ja właśnie ściągam 2011 z Autodeska bo cudowna wersja 2012, podczas zapisywania do pliku sama przesuwa polygony gdzie chce... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miłosz3ds Posted May 31, 2012 Share Posted May 31, 2012 Ale przy zapisywaniu do .max, czy przy eksporcie do jakiegoś formatu? Dla mnie 2012 jest naprawdę ok. Przesiadłem się na nią z ósemki i jestem zadowolony bardzo! 2011 mi absolutnie nie pasowała :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukasjogabonito Posted May 31, 2012 Share Posted May 31, 2012 Może się mylę, ale czy to nie powoduje czasem za duże zbliżenie w stosunku do jednostek w scenie??? Jakie masz jednostki? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smoku Posted June 2, 2012 Share Posted June 2, 2012 Włącz viewport clipping Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now